Der var det

Det er ikke så tit, jeg får støvsuget under sofaen, for de er tunge og skal flyttes for at kommer under.Der er kun 4cm plads mellem gulv og sofa. Men i dag var det tid igen, her er så hvad vi fandt. Dette fandt under begge sofaer, gad vide hvordan alt legetøjet og div. andre ting er kommet derind:?

:klapper: Hvor er det vildt… :uha:

Nøøjjj en masse “nyt” legestøj til kattene :tihi: plus det løse …

:lol::lol::lol:

Jeg tror sofaen står ovenpå et magnetisk felt, der suger denslags ting til sig :rock:

Pragtfuldt :smiley: Jeg kan heldigvis let støvsuge under min sofa, men der hvor jeg boede før havde jeg en skænk som jeg nærmest dagligt måtte fiske legetøj ud fra. Af en eller anden grund, skulle katten altid lege så det røg der ind tsk tsk :smiley:

:uha: HOLD da op, sikke en samling…:tihi:

Jeg tror, at det er Jeres sofaer, der bliver levende om natten (ligesom legetøjet i Toy Story), og så hapser de af kattenes legetøj.

• Det er ren sofa-tyveri.
    :lol: :lol: :lol:

:klapper::inlove:

[QUOTE=Maibrit;912479]Jeg tror, at det er Jeres sofaer, der bliver levende om natten (ligesom legetøjet i Toy Story), og så hapser de af kattenes legetøj.

• Det er ren sofa-tyveri.
    :lol: :lol: :lol:[/QUOTE]
    Så er det godt at de snart skal udskiftes, det skulle de længe have været for længe siden. Men det får lov til at vente lidt, vil lige se hvor slem Haley er ved dem når hun kommer hjem.

Hold da op! Sikke en fangst :lol:

:lol::lol::lol:Nu ved jeg hvor Bermuda-trekanten ligger - under din sofa:p

:yikes: OMG

Blev dine katte så glade for alt det “nye” legetøj :wink:

:lol:

Sådan ser det også ud under vores sofa, og det er en hjørne, så den flytter man ikke bare sådan lige :tihi:

:lol: Kender det SÅ godt :lol:

Godt det kun var plysmus og ikke “rigtige fangster” :klapper:

Og ikke et ord om hvor meget jeg fandt under vores tunge kommode da vi flyttede sidst :ups:

Hahahahaha hvor er det skønt!

Vi har bedrollers under vores sofaer (fyldt med bøger der ikke kan være andre steder…) så der er lidt blokeret, men ellers er jeg sikker på der ville se lissådan (hvis ikke værre) ud under vores.

den anden aften fik Ib tigget sig til TRE nye glimmerbolde - fordi de to af dem blev væk inden for de første par minutter. Jeg har faktisk kun fundet de to af dem igen, så hvor filan han har gjort af den tredje… er et godt spørgsmål L

[QUOTE=Rumle;912639]Godt det kun var plysmus og ikke “rigtige fangster” :klapper:

Og ikke et ord om hvor meget jeg fandt under vores tunge kommode da vi flyttede sidst :ups:[/QUOTE]
Da vi kom hjem fra ferie sidste år lugtede der spøjst i et par dage og især lige der, hvor jeg lå med hovedet i sofaen… Et par dage efter løftede vi sofaen og der lå en død mus og stank forfærdeligt :frowning:
Så man skal ikke vide sig for sikker :tihi:

Haha, nu behøver du ikke købe nyt legetøj til dem det næste år :klapper:

Det ligner i øvrigt til forveksling den høst, jeg gjorde, da jeg sidste år på et tidspunkt flyttede mit sengebord. Der var selvfølgelig ikke helt så meget, men det var temmelig meget i forhold til størrelsen på sengebordet og i forhold til, at der kun er en lille bitte åbning i den ene side, hvor de kan komme til at stoppe ting ind. Det har krævet en vis vilje fra deres side. Der er ikke noget af det, der er røget derind ved et tilfælde. Det kan ikke lade sig gøre.