Der var engang en skål med kattegræs

Ja - Det VAR en skål med kattegræs. For her er synet jeg stod på til morges. Skålen med kattegræs, havde været offer for et par grave-lystne sorte poter. Der var jord OVER det hele. På gulvet og i mad og vandskålen:argh:
Der sad bare 2 katte og gloede såååååååå uskyldigt på mig:venter::venter::venter:

Når misserne kigger uskyldigt på dig så må det da være fordi det slet slet IKKE er dem.
Mon du ikke selv er gået i søvne og lavet alt det balade ??

Ja ja giv du bare de to sorte uskyldigheder skylden.:tihi::tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Jeg syntes simpelthen ikke du kan være bekendt at give de små uskyldige misser skylden.-kaisålæredet Det var garantert hunden og har du ingen hund, ja så er det sikkert manden der syntes at du mangler lidt at lave :høhø:

Det var da hverken katte, hunde eller mænd. Det var da de der hustornadoer som har huseret hos jer.
Jeg kender det udemærket her hjemme fra.
For de meste huserer de på børneværelserne, meeen de kan også godt komme i køkkenet og i vasketøjet.
Der er desværre ikke andet af gøre end at rydde op og afvente næste omgang. Man kan IKKE forudsige dem, ej heller gøre noget ved dem desværre:ked:

Hvad de 2 angår kan jeg se igennem fingrene med mange ting…men denne gang er de altså nogle djævleunger:muhaha::muhaha::muhaha:

Gad vide de finder på næste gang-surrender-surrender-surrender

Det har de to englebasser sørme klaret flot! :tihi:

[quote=JulleML;218903] djævleunger
[/quote]

Tror vi taler forbi hinanden:klapper:

:D:D:D:D kan ikke lade være med at sidde og smile for mig selv. Det kunne såmænd have været billeder herhjemmefra. Skøre katte :p:D:p:D

Hilsen Sanne

Jamen der skal holdes gang i slaverne LOL

Der kan du bare se. Det er hvad man får ud af at efterlade sådan nogle blive englebasser alene hjemme i MAAAANGE timer og derefter komme hjem… Og så lugter du af FREMMMED KAT!!! :argh:

Jeg havde bestemt også gjort oprør :høhø:

Sådan er mine katte slet ikke - De graver til gengæld hele plænen op, så den ligner en hullet ost af lutter tisse- og pølsehuller.

Næste gang vi kommer hjem fra kattenus, har de sikkert brækket gulvet op:besvimer:

-LOL -LOL -LOL

Jeg synz altzå, at sådan noget er skønt !!!

Jeg kan grine så min r** ryster ved tanken om, hvor sjovt de har haft det…

:sorry:

Uha Julie, du har da katte når de er aller bedst.

jeg eeeeelsker ballademager katte:wehuu:

-LOL

Mine har taget en lidt alternativ terrorisering i brug på kattegræs-fronten.

Jeg havde plantet halvdelen af altankassen til med lækkert, frisk kattegræs og beskyttet det behørigt imens det voksede sig stærkt og grønt.

Da det så blev klart, blev det naturligvis præsenteret for alle fire katte der gik direkte til fadet.

Og det var den eneste spisning af kattegræs i den omgang. Mine to Cooner besluttede nemlig umiddelbart efter at sådan en stor græsplæne da bestemt var lavet for at de skulle ligge på den - så alt mit flotte kattegræs ligger nu fladt som en pandekage - men misserne de nyder det :klapper:

Citat:
Oprindelig postet af JulleML
djævleunger

Citat:
Oprindelig postet af Dorthe Andersen
englebasser

Er det slet ikke det samme? :? Nogen har vist bundet mig noget på ærmet så. :høhø: