Dessert

Ejj jeg sidder her og bliver helt lækkersulten… -gumle
Hvad er jeres ynglingsdessert?

Jeg er ret vild med creme brulee eller soufflé men tror ik jeg kan finde ud af at lave det… -upssa

Min Ynglings dessert er Citronfromage, som min svigermor laver mum. -savle -savle -savle

Hehe…faktisk den eneste dessert min mand er vild med Citronfromage og det får han så når hans svigermor laver den til ham. -høhø

Jeg elsker creme caramel…

Jeg kan bare slet ikke lide dessert.

Eller det vil sige, hvis det er et fad med frugt, så kan jeg lide dessert.

Jeg kan heller ikke ret godt lide kage og is.

Og jeg afskyr chokolade.

Gad vide hvordan det er lykkedes mig at blive overvægtig, nu jeg tænker over det?

IS - ingen diskussion -love

Dorte H…du må have en genetisk fejl -høhø ALLE kan da lide Chocolade og is… -høhø

Birthe, du kan tro noget af det sjoveste er at se børns ansigtsudtryk, når jeg fortæller dem at jeg ikke kan lide kage og is.

Og chokolade, og marmelade, og sirup og honning og jeg spiser meget meget sjældent slik, for det er jeg heller ikke ret glad for.

Undtaget er dog menthol bolsjer, dem kan jeg rigtig godt lide ind imellem.

Det er så ikke helt rigtigt det med isen.

Jeg kan når det er rigtig varmt godt lige klemme en enkelt filur-is fra frisko ned.

Og jeg HADER risengrød og pandekager.

Aaalt med chokolade, og gerne meget mørk chokolade, er bare ynglings mums her -shhhh

friske danske jordbær dyppet i nuggat med vanilje is og chokolade kage NAM NAM NAM NAM -thumbs -thumbs

-uuh -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle

Jeg kan lide de fleste desserter der ikke er himbær i, plus jeg ikke kan tåle appelsin

-uuh -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle[/quote:3ofa9f0u]

Det er da det, du må have dig til dessert i aften kære Karen -thumbs

Uha det må uden tvivl enten være jordbær med fløde eller charlotte Royal.

Muuums!!!
Skulle aaaaldrig have oprettet denne tråd… suk… [smilie=hate-suicidati.gif] [smilie=hate-suicidati.gif]

Men d. 25. juli skal jeg for første gang følge i min farmors fodspor og lave en sønderjysk rugbrødslagkage, og er lidt spændt på hvordan det går -jegkrydser

Vanille budding godt med mandler i OG karamelsovs -savle -savle -savle -savle -savle

Frugt er min ynglingsdessert.

Årh ja for en unfair tråd, her sidder man på job og er bundet og det eneste man tænker på er desserter -øøøvvvs

Men min favorit er helt klart chokolade mousse, sådan rigtig luftig og cremet og gerne med lidt creme sause til, ikke ren flødeskum, det bliver for tungt.
Nam nam, kunne leve af det i en uge tror jeg g

En halv udhulet ananas arrangeret med med forskellige frugter, en klat is, en klat flødeskum i og en gang chokolade drysset hen over hele tjavset og pyntet med valnødder og et enkelt rødt coctailbær.

Mor her ved nemlig godt hvorfor hun er fyldig!

Og så har ingen af mine børn kunne lide flødeskumskager, og den store kunne ikke lide slik - de må være blevet forbyttet som spæde.