Det betaler sig at klage!

Jeg skrev til et kagefirma og brokkede mig grumt :tihi:

Jeg købte sådan en bakke blandede småkager og for det første var kagerne brændt så de havde en underlig sveden smag, og for det andet så manglede mine ynglingskager…dem med kokos i -what

Jeg skrev at jeg ikke gad sende pakken til dem for porto og æske ville koste mig mere end de sølle 11 kroner jeg havde givet for pakken - men at jeg da lige ville sige at jeg var meget skuffet over min kage-oplevelse :thumbdown:

Idag kom der en pakke fra fabrikken :tihi:

2 pakker almene, og en speciel pakke KUN til mig, SPECIELT til mig :uha:

den var nemlig fyldt til randen KUN med kokossmåkager - almene og chokoladeovertrukne :wehuu:

Gud hvor er de søde :):ok::hjerte:

Neeej hvor var du heldig - så skal der guffes :smiley:

Yeah! der ryger da lige en pakke kager med her når jeg nu skal til rollespil :smiley:

Ja men selvfølgelig kan det da ofte betale sig at klage de fleste firmaer er jo interesseret i glade kunder, heldigvis :slight_smile:

Ej, Gry… Der gav du mig lige dagens smil!!! Kan lige se for mig at du åbner den kasse med kokos kager!!!

Hold da op, luksus over hele linjen! -wehu -wehu

Haha, hvor skønt :smiley:
Apropos rollespil - Har du så set The Game? :slight_smile:

Ja men jeg kan ikke helt huske den - det er mange år siden jeg har set den :slight_smile:

ja der blev gufler godt af de småkager der :slight_smile: jeg har tænkt mig selv at beholde den med kokos, men den sidste tager jeg nok med ud i anns stand søndag så vi kan forkæle kunderne.

så får jeg heller ikke forædt mig i småkager Gg

Kæresten satte mig lige til at se den. Fik set 2’eren først fordi han og bofælle skulle se den en dag jeg var der, så mente han også at jeg skulle se 1’eren :slight_smile:
Har du ikke set 2’eren skulle du prøve at se den, den er ret god :slight_smile: De har faktisk et mindre budget til at lave den og der er en pige med som rollespiller :wink:

Lyder fornuftigt mht småkagerne :slight_smile:

Jeg har vist fortalt det før, men…

vi var engang udsat for, at en dåse Whiskas med rejer eksploderede i køkkenet, så noget MEGET ildelugtende stads sad i loftet, på vægge, skabe og gulvet. Det stank, så jeg ikke vil kunne gengive det her, men det var noget, der trickede brækrefleksen - mildest talt. Vi vaskede ned flere dage i træk, men stanken hang ved :rock:

Jeg skrev og klagede til Whiskas over produktet.

Whiskas reagerede straks med en skriftlig undskyldning …og sendte mig 84 nye dåser Whiskas med rejer :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

-LOL-LOL-LOL