Det blæser baltiske vinde hos os

Så er hun her - endelig - vores nye hunkat, som kommer fra Litauen :slight_smile: Vi hentede hende i søndags, og så var den lille godte ude på sit livs første flyvetur, og det tog hun nu meget pænt :)De andre katte syntes, at hun er mægtig spændende, men hun er endnu lidt kostbar :høhø: Men i løbet af en dag eller 2 så er jeg sikker på, at hun giver sig, og fører an når der skal laves ballade :smiley:

Her er et par billeder fra i dag af LT* Baltic Wind Hicotea:inlove:

Ihhhh hun ser godt nok sød ud :wehuu:

Kæmpestort tillykke med dejligheden, og nej, jeg har ikke mistet den grønne (misundelses) farve endnu :wink: Hende glæder jeg mig vildt til at gramse på :slight_smile:

Så kom smuksakken endelig til Danmark…og nej den var skisme ikke i den vindretning jeg troede hun kom fra :tihi:

Hun er godt nok en nydelig dame at skue, glæder mig til at møde hende IRL :hjerte:

Tillykke med hende :slight_smile:

Altså med den fingerkriplen så får strikkepindene nok en omgang i mellemtiden eller hvad :lol: …og nej håber ikke du bliver grøn i hovedet Pia…ellers ender du med at ligne en ALF…dog en sød en :tihi:

Hun ser godt nok smuk ud! :wehuu:

Nøøøøj hvor er hun bare flot!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Hvor er hun skøn :smiley:
Stort tillykke med det nye vind pust :slight_smile:

Hvor er hun skøn Dorte. Stort tillykke med den nye prinsesse. Hun har et virkelig lækkert udtryk.

[QUOTE=MoMo;774058]Så kom smuksakken endelig til Danmark…og nej den var skisme ikke i den vindretning jeg troede hun kom fra :tihi:

…[/QUOTE]

Næ - det er ikke altid til at forudsige vindretningen :tihi:

Smuk Lady :wehuu:

Tillykke med hende

:slight_smile:

Hvor er hun f i i i i i n os med tufser!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med skønheden

Cats og Conni

Tillykke med hende, hun er da godt nok en skønhed :slight_smile:

Wow for en flot Coon-pige.:hjerte: Stort tillykke med hende.:flag:

Grønt klæder dig også :tihi: