Det bli'r en dejlig sommer

Nogen af jer kan måske huske mit brok herinde, om første halvdel af 2010.
Mistede Coco i februar, Feline var syg fra aril til slutningen midt maj med urinvejs problemer, i maj mdr flyttede min kæreste jeg har boet sammen med de sidste 4 år og dagen efter dødede min far. :frowning:
Coco og min far får jeg desværre aldrig igen :(:brist:
Men min kæreste fortrød hurtigt sin exit - men med alt den sorg over min far og måden min kæreste bare var kørt på, kunne jeg bare ikke koncentrere mig om vores brud.
Men med gode venners hjælp og lange samtaler er jeg nu begyndt at se min kæreste igen. :slight_smile: Mine store interesser er jo min datter og mine katte. Min kæreste’s store interesse er hans arbejde (selvstændig tømre), derefter min datter og kattene… og mig :tihi: Vi har aftalt ikke at bo sammen de første mange mdr, da han lige skal lære at trappe sit arbejde lidt ned. Vi, min datter og jeg har sat krav at han skal holde en fridag hver weekend, og min 3 aftener om ugen. Bliver det ikke overholdt - skal han ikke flytte ind, jeg orker ikke en stresset mand igen :kryds:
Men nu kan kattene nyde godt af ham igen, de skal nemlig være alene hjemme med ham hele næste uge hvor min datter og jeg er på Rhodos.
Og med min kæreste tilbage - følger også aftale om en ny lille han killing i løbet af sommeren :slight_smile:

Herligt med sådanne små positive historier, tak for denne
:slight_smile:

Hvor er det dejligt at læse sådan et indlæg! :ok:
Det er godt der sker noget positivt, og din sommer bliver god - det lyder også som om du fortjener det i hvert fald! -love

God sommer! :ventilator: