Det bliver ikke mere tragisk

Hvis man kan dø af sorg - så må det virkelig være her… uanset om det er for naturens eller egen hånd…

Jeg tror ikke jeg kan komme på noget mere tragisk :ked:

pu ha, ja læste det tidligere i dag og må indrømme jeg fik tårer i øjnene, sikke en tragisk skæbne for en familie

:brist:

Ganske forfærdeligt for far og søn…

…tænker umiddelbart. om hun har taget sit eget liv fordi hændelsen med hendes 3 piger var for svær at leve med…

:brist:

ej hvor trist tænker det samme, at det er selvmord…men det er jo ikke sikkert, men for pokker hvor er det bare sørgeligt

Det er simplehen bare så tragisk, og jeg tænkte også umiddelbart da jeg læste det at hun var “død af sorg”.

Håber at manden og sønnen snart går lysere tider i møde.

Ganske forfærdeligt for far og søn…

…tænker umiddelbart. om hun har taget sit eget liv fordi hændelsen med hendes 3 piger var for svær at leve med…

:brist:[/QUOTE]

Jeg læste i Ekstra Bladet i dag at hun døde af naturlige årsager, så kroppen har nok bare sagt stop til sidst.

jeg kan godt sætte mig ind i det… ens hjerte kan jo ikke hele og vil aldrig nogensinde kunne hele… kan godt forstå at kroppen bare siger stop. Det må være for hårdt at leve med en sjæl der er revet i stykker på den måde

Min mor har tit joket med at jeg giver hende noget at leve for… men jeg har hende også meget grumt mistænkt for at ville dø af sorg hvis jeg døde fra hende…

jeg føler SÅ meget med manden og storebroren til de 3 små piger… det tab de har lidt er slet ikke til at bære at tænke på :ked:

Ifølge artiklen i Ekstrapladder var der en læge/psykolog der udtalte at man kan få blodpropper osv af stress og at det ikke ville være uset i netop hendes tilfælde. så hun rent bogstaveligt er død af sorg. Men uden at hun selv gjorde det. Det tror jeg i øvrigt heller ikke hun ville kunne gøre, netop over for mand og det sidste barn.