Det burde være forbudt :-)

Suk …Mens man går og er allermest killinge-skruk, så selvpiner man sig selv med at tage på besøg i Kalundborg, hvor der i disse dage vrimler med brite-børn, den ene mere bedårende end den anden …Hvor er det dog en fornøjelse, at se en flok tykmavede - sunde og mere end almindelig kælne killinger, som bare tumler rundt om benene på een.

Ikke noget at sige til, at besøget stragte sig over mange timer - Hvem pokker kan da løsrive sig fra de små pelsbolde.

Nu er jeg bare ekstra utålmodig …Gaia må MEGET gerne snart gå i løb, så det bliver min tur :slight_smile:

Se lige en dejlig flok LochLoyalske killinger :slight_smile:

Hvor er de dejlige, kan godt forstå du gerne selv vil have sådan nogen løbende rundt. [bigloony]

hvem ville da ikke være skruk med sådanne ultrasmukke små whiskas-lignende brite børn… de er VIDUNDERLIGE… intet mindre… ihhh…

kittens… gitze savne …

Ja det bør nemlig være forbudt at vise så smukke vidunderlige Brite-Børn frem. -love
Iiiihhhh Ville ønske jeg kunne kysse på dem alle sammen!! -forelsket -forelsket -love -forelsket -forelsket

Tak for sidst goeste ven.

Som altid hyggeligt og timer flyver jo i godt selskab.

Næ nogle fine billeder det nye kamera tager. [bigloony] Han er skam en dygtig elev ham Svendsen.

Tak for roserne. De er bestemt dejlige og der er godt nok knald på fortiden.

Men du må tale til Gaia´s hjerte og se at få hende i løb.

De små smasker hakket kanin lige i dette øjeblik. Det er altså guf for britlinger og som man kan knurre og være løver -forelsket

Hvorfor vil du dog have sådan nogen Alice ?? :?

De er super skønne - og frække, kan man se. Det lyser jo ud af dem -høhø

De er altså bare SÅ lækre …Så det må MEGET gerne snart blive min tur :slight_smile:

Jamen Troldemor, skal vi så ikke bare vente sammen …Det er altså træls at de katte lever deres eget liv :-)))

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Selv tak for sidst Vense :slight_smile:
Det er faktisk nogle utrolig gode billeder Svendsen har taget af smuksakkerne …Det sværeste var at vælge hvilke jeg skulle sætte ind, for jeg tror vi fik taget 171 billeder :slight_smile:

Mine tøzer var nu ikke udpræget begejstret for kanin - Crazy og Gaia spiste lidt, men de to gamle synes godt nok det var en væmmelig ide at få :slight_smile:

Tror ikke vi kommer til at vente længe med Gaia - Hun er ekstremt klistret i dag - Ruller rundt, og siger sjove lyde …Så pludselig skal vi vel til Kalundborg igen :slight_smile:

Hils brandmanden og rollingerne :slight_smile:

Tø-hø Christie …Jeg trænger bare sådan :-). Men det kan du selvfølgelig ikke forstå, du har jo den ene killing yndigere end den anden lige pt :slight_smile:

For hulen da hvor er de skønne -love -love -love
Kan godt forstå, at du havde svært ved at løsrive dig -thumbs

Karen ha, Karen ha, Karen ha -forelsket -forelsket

Nu lyder jeg som Miss T det betyder jeg er forelsket de er bare for dejlige -forelsket -forelsket -forelsket

Jamen, de er da bare helt vidunderlig smukke og dejlige -love -love -love -love

Svært !!! …Det var næsten umuligt :slight_smile:
Min første tanke var osse, gudskelov jeg ikke skulle vælge en eller to ud af flokken - For den ene er godt nok dejligere end den anden …Og er der noget dejligere end at sidde i gode venners selskab, mens sådan nogle små pelsbolde tumler rundt om benene på een ? :slight_smile:

Looooool …Det var osse det første jeg sagde ‘Jeg vil ha’ :-)))
Jeg blev dog ‘reddet’ ved at der ikke var nogle små sølvpiger tilbage :-))

Enig -thumbs

Selv tak for sidst Vense :slight_smile:
Det er faktisk nogle utrolig gode billeder Svendsen har taget af smuksakkerne …Det sværeste var at vælge hvilke jeg skulle sætte ind, for jeg tror vi fik taget 171 billeder :slight_smile:

Mine tøzer var nu ikke udpræget begejstret for kanin - Crazy og Gaia spiste lidt, men de to gamle synes godt nok det var en væmmelig ide at få :slight_smile:

Tror ikke vi kommer til at vente længe med Gaia - Hun er ekstremt klistret i dag - Ruller rundt, og siger sjove lyde …Så pludselig skal vi vel til Kalundborg igen :slight_smile:

Hils brandmanden og rollingerne :-)[/quote]

Jamen I kender jo vejen…så I kommer bare med hende når Svendsen ikke magter mere [bigloony] larm.

Dine katte er da træls kræsne hvor pokker har du de kræ fra?

Tja jeg undre mig oss´at hun giiiider…