Det der med billeder af katte

Ja, det der med billeder af katte bliver nogle gange noget sjovt noget. Min veninde Nina var på besøg idag, hvor vi ville tage nogle billeder af Silas til hjemmesiden. Her er et af de der typiske billeder man får i en sådan situation - NB Silas er katten med den røde cirkel om :høhø:

:lol:

Orin!!! :hjerte: :inlove:

:høhø:

Jeg havde samme tanke - bare udskift Orin med Dot :tihi:

Var på besøg hos Eva fredag, og det var unfair! Dot blir bare kønnere og kønnere og er sådan en kælemis :venter:

[QUOTE=Eife;1153638]Ja, det der med billeder af katte bliver nogle gange noget sjovt noget. Min veninde Nina var på besøg idag, hvor vi ville tage nogle billeder af Silas til hjemmesiden. Her er et af de der typiske billeder man får i en sådan situation - NB Silas er katten med den røde cirkel om :høhø:

[/QUOTE]

Hvad er der egentlig i vejen med det billede ??

[/QUOTE]

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Intet i forhold til at få sig et godt grin… En del i forhold til at vise Silas frem :høhø:

[/QUOTE]

Det dér er ondt!!! :tihi:
Han er så tiltalende… :hjerte:

Godt ramt. :høhø:

[QUOTE=Barky;1153710]Det dér er ondt!!! :tihi:
Han er så tiltalende… :hjerte:[/QUOTE]

Hehe Julia, nu får du din egen medicin - Eva, bliv bare ved med at vise Julia billeder af lækre Orin :stuck_out_tongue: