Det endte heldigvis godt

Jeg slentrede ned af Falkoner Allé her sidst på eftermiddagen, da jeg blev standset af to damer, der skulle vide, hvor Kattens Værn lå.

Det fortalte jeg så (vi stod lige over for Dr. Olgas Vej) og da jeg troede, at de ville se på katte fortalte jeg, at der vist ikke var åbent på denne tid.

Satans, sagde den ene dame så - hvad skal jeg så gøre med katten?

Jeg skal nemlig aflevere en kat derovre, forklarede hun - og jeg blev nu klar over, at der var en kat i den store. lukkede sportstaske, hun slæbte på.

Jeg foreslog at hun tog katten med hjem igen - men nej, det kunne der slet ikke være tale om - hun måtte slet ikke have kat, hvor hun bor!

Jeg kunne godt se på hende, at det ville være nytteløst at begynde at tale om ansvar - hun virkede mildest talt ikke helt ved sine fulde fem.

Jeg kunne så kun foreslå, at de trods alt prøvede Kattens Værn - der var jo altid en chance for, at der var nogen.

Nå, men de trissede så over mod Kattens Værn for at se, om der skulle være nogen, der kunne tage imod katten.

Jeg fulgte efter i lidt afstand, da jeg frygtede, at katten ville blive efterladt i tasken - eller værre endnu, bare ville blive lukket ud, hvis der ingen var på KV.

Heldigvis var to damer ved at lukke og låse, da duoen med katten kom frem og de tog dem med ind, så der blev taget hånd om missen.

Jeg tror godt de kunne se, at det ikke ville nytte at prøve at forklare, at de ikke bare kunne tage imod en kat uden forudgående aftale (det ved jeg jo egentlig heller ikke om de havde og så bare var sent på den).

Selvfølgelig ville jeg have taget mig af katten, hvis de bare havde efterladt den - men hvad jeg egentlig skulle stille op, ved jeg ikke.

Jeg har jo selv to katte og ingen muligheder for at lukke af - men nu blev det jo heldigvis heller ikke aktuelt.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Eva… selv en nat lukket inde på fx dit badeværelse eller toilet til KV åbner i morgen, er langt at foretrække fremfor at rende rundt på Dalgas boulevard eller sidde i en taske en hel lang kold nat!

Heldigvis blev der så ikke brug for den nødløsning… godt at man åbenbart også kan arbejde over hos KV :slight_smile:

[quote=Ann K;254339]Eva… selv en nat lukket inde på fx dit badeværelse eller toilet til KV åbner i morgen, er langt at foretrække fremfor at rende rundt på Dalgas boulevard eller sidde i en taske en hel lang kold nat!

Heldigvis blev der så ikke brug for den nødløsning… godt at man åbenbart også kan arbejde over hos KV :)[/quote]

Ann, mit badeværelse er yderst minimalt - men selvfølgelig ville det være bedre end en lukket taske.

Eller hvis den var blevet lukket ud lige ud til den stærkt trafikerede Falkoner Allé.

:s:S:S:S

Puha, godt de tog imod katten :slight_smile:

Ja puha, godt at du lige sikrede dig, at katten blev afleveret og ikke mindst modtaget på Internatet :thumbup::ok:

Dejligt at de tog katten Eva og også at du fulgte med for at sikre at de ikke bare lukkede den ud. :slight_smile:

Godt du var sikkerhedsnet :rock:
Man ved aldrig hvad den slags individer kan finde på :uha:

Måske de havde en aftale?
Men lyder ikke helt sådan.
Godt de stadig var der til at tage i mod katten.

Var det overhovedet hendes egen kat? Måske påtog hun sig netop et ansvar, der oprindeligt ikke var hendes, ved at bringe den til internatet :øhmm:

Det kan godt være - jeg fik ærlig talt ikke spurgt så meget.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Men under alle omstændigheder godt, at katten blev taget imod på KV.

:thumbup::thumbup: