Ja, nu opretter endnu en tråd - sorry hvis jeg er irriterende…men jeg glæææææææææææææææææææææææææææder mig sådan til Sookies killinger og synes en uge er laaaaaaang tid at vente.
Så nu ville jeg dele det med jer -høhø
Men der er ikke nye billeder, da I jo synes jeg var ond ved Sookie -høhø Så nu har hun fået fred for kameraet en hel dag
Jeg har siddet og kigget lidt på navne til de små, men synes det er svært. Så jeg tror jeg tager stilling til det når de er født
Umiddelbart overvejede jeg et Bubbibjørne kuld da jeg elsker bubbibjørnene
[FONT=Comic Sans MS]På engelsk hedder de
[/FONT]Zummi, Gruffi, Grammi, Cubbi, Sunni, and Tummi Gummi, Gusto Gummi
og på dansk
Beebob, Buller, Burger, Bibbi, Bøvle, Bubbi og Bobbi
Men det er jo også lidt fjollede navne Så nu må vi se om der er en der ligner en Tummi Gummi eller en af de andre når de kommer ud
Nå, jeg ville som sagt ikke rigtig noget andet end at dele forventningens glæde med jer
Hvis I ligger inde med et godt tema, det må gerne være lidt anderledes og lidt skørt :p, så må I gerne sige til, hvem ved måske jeg fik en god ide :lys-ide:
Eller hvis der er nogle kendte parnavne man kunne bruge, eftersom jeg regner med der er to - medmindre en har gemt sig for dyrlægen F.eks. Tweedle Dee og Tweedle Dum
Uhhh jeg kan godt forstå at du er lidt utålmodig - det er jo spændende med de kommende Sookie børn
Jeg kan rigtig godt li’ dine egne navneforslag - især Tweedle Dee og Tweedle Dum
Jeg overvejede selv på et tidspunkt et ‘BS’ kuld (forkortelse af et ikke helt stuerent engelsk ord - min perfide humor strikes again, undskyld ), men droppede det igen da jeg kun kunne komme i tanke om 2 navne; BitterSweet og ButterScotch
Jeg overvejede selv på et tidspunkt et ‘BS’ kuld (forkortelse af et ikke helt stuerent engelsk ord - min perfide humor strikes again, undskyld ), men droppede det igen da jeg kun kunne komme i tanke om 2 navne; BitterSweet og ButterScotch :)[/quote]
He he det kunne jeg nu også godt se det sjove i
Altså jeg elsker jo de kendte og kongelige så for mig ville det være:
Tom og Katie
Britney og Kevin
Angelina og Brad
Mary og Frede
Isabella og Christian
Magrethe og Henrik
Blachmann og Lina
Og en af dem skulle ihvertfald hedde Ingolf