Det er altså svært at vente nu

Ja, nu opretter endnu en tråd - sorry hvis jeg er irriterende…men jeg glæææææææææææææææææææææææææææder mig sådan til Sookies killinger og synes en uge er laaaaaaang tid at vente.

Så nu ville jeg dele det med jer -høhø

Men der er ikke nye billeder, da I jo synes jeg var ond ved Sookie -høhø Så nu har hun fået fred for kameraet en hel dag :ok:

Jeg har siddet og kigget lidt på navne til de små, men synes det er svært. Så jeg tror jeg tager stilling til det når de er født :ok:
Umiddelbart overvejede jeg et Bubbibjørne kuld da jeg elsker bubbibjørnene
[FONT=Comic Sans MS]På engelsk hedder de
[/FONT]Zummi, Gruffi, Grammi, Cubbi, Sunni, and Tummi Gummi, Gusto Gummi

og på dansk
Beebob, Buller, Burger, Bibbi, Bøvle, Bubbi og Bobbi

Men det er jo også lidt fjollede navne :tihi: Så nu må vi se om der er en der ligner en Tummi Gummi eller en af de andre når de kommer ud :stuck_out_tongue:

Nå, jeg ville som sagt ikke rigtig noget andet end at dele forventningens glæde med jer :stuck_out_tongue:

Hvis I ligger inde med et godt tema, det må gerne være lidt anderledes og lidt skørt :p, så må I gerne sige til, hvem ved måske jeg fik en god ide :lys-ide:
Eller hvis der er nogle kendte parnavne man kunne bruge, eftersom jeg regner med der er to - medmindre en har gemt sig for dyrlægen :wink: F.eks. Tweedle Dee og Tweedle Dum :tihi:

Gøg og Gokke :muhaha:

-LOLarh det er næsten synd :stuck_out_tongue:

Uhhh jeg kan godt forstå at du er lidt utålmodig - det er jo spændende med de kommende Sookie børn :thumbup:

Jeg kan rigtig godt li’ dine egne navneforslag - især Tweedle Dee og Tweedle Dum :thumbup:

Jeg overvejede selv på et tidspunkt et ‘BS’ kuld (forkortelse af et ikke helt stuerent engelsk ord - min perfide humor strikes again, undskyld :tihi:), men droppede det igen da jeg kun kunne komme i tanke om 2 navne; BitterSweet og ButterScotch :slight_smile:

Jah, måske lidt :muhaha:

Det kommer jo meget an på deres køn, men her er nogle forslag:

[ul]
[li]Adam & Eva[/li][li]Barbie & Ken[/li][li]Bill & Hillary[/li][li]Superman & Lois Lane[/li][li]Cæsar & Cleopatra[/li][li]Mickiey & Minnie[/li][li]Lancelot & Guenivere[/li][li]Elvis & Priscilla[/li][li]Romeo & Julie[/li][li]Askepot & Prins Charming[/li][li]Tarzan & Jane[/li][/ul]

[quote=DK Thomani;144886]

Det kommer jo meget an på deres køn, men her er nogle forslag:[/quote]

Helt rigtigt :slight_smile: Men Katja har bestilt en dreng, så jeg er da sikker på Sookie er flink at levere mindst en dreng :stuck_out_tongue:

Gode forslag, jeg beslutter mig også først når jeg har lært killingerne at kende, så det er dejligt at have lidt forskelligt at vælge imellem :slight_smile:

[quote=Maj-Britt;144885]

Jeg overvejede selv på et tidspunkt et ‘BS’ kuld (forkortelse af et ikke helt stuerent engelsk ord - min perfide humor strikes again, undskyld :tihi:), men droppede det igen da jeg kun kunne komme i tanke om 2 navne; BitterSweet og ButterScotch :)[/quote]
He he det kunne jeg nu også godt se det sjove i :tihi:

Ih du har lige inspireret mig til Tristan og Isolde :ok:

Bonnie og Clyde

Smuk opera af Wagner:)

Dupond og Dupont ;D

Undskyld, men hvad er det der sker om en uge :?
Har vi hørt noget om det :?

:stuck_out_tongue:

Kan godt forstå du glæder dig - det bliver vildt spændende :slight_smile:

2 drenge:

Butch Cassidy & The Sundance Kid

2 piger:

Thelma & Louise

Kære Hanne…:wehuu:
Thelma og Louise er jeg vild med.

Jeg har mindst set den film 10 gange.
Det er min bedste film…

Nogle påstår; at det er ligegyldigt med navnet -
du kan kalde banan og banan og de kommer løbende alligevel :tihi:

Jeg fristes jo helt til at sige ‘‘vil du ha’ dem nu eller når de er færdige’’ :tihi:

Hvis det bliver en dreng og en pige kunne du kalde dem Hans og Grete -høhø

B1 og B2 (bananer i pyjamas) :tihi:

[quote=Mona Jensen;144972]Kære Hanne…:wehuu:
Thelma og Louise er jeg vild med.

Jeg har mindst set den film 10 gange.
Det er min bedste film…

Nogle påstår; at det er ligegyldigt med navnet -
du kan kalde banan og banan og de kommer løbende alligevel :tihi:[/quote]

:wehuu::wehuu:

Jep… det er bare en god film - den har jeg oz set masser af gange.

:):slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig - det ville jeg også gøre.

Men… ikke for noget, vel ?

Du skal finde på 3 navne… og det er alle piger.

:fløjte::fløjte::fløjte:

Altså jeg elsker jo de kendte og kongelige så for mig ville det være:

Tom og Katie
Britney og Kevin
Angelina og Brad
Mary og Frede
Isabella og Christian
Magrethe og Henrik
Blachmann og Lina
Og en af dem skulle ihvertfald hedde Ingolf :wehuu:

Det har jeg også sagt til Nikolaj…men han troede vist jeg var gået hen og blevet helt tosset :tihi:

[quote=birtheras;144982]Jeg fristes jo helt til at sige ‘‘vil du ha’ dem nu eller når de er færdige’’ :tihi:

[/quote]
NU :tihi: Ej ok, da så venter vi til de bliver færdige :stuck_out_tongue:

[quote=Therese;144991]:):slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig - det ville jeg også gøre.

Men… ikke for noget, vel ?

Du skal finde på 3 navne… og det er alle piger.

:fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Ved du hvad Therese, jeg tror du får helt ret :stuck_out_tongue: Det er sjældent Sookie hører, hvad man siger, så jeg tvivler på hun har lyttet til vores ønsker :stuck_out_tongue:

[quote=Celina;145117]
Og en af dem skulle ihvertfald hedde Ingolf :wehuu:[/quote]
Åh en Ingolf, det er da også kært :ok: