Det er bare for forfærdeligt

Min veninde - K - døde natten til tirsdag - hun blev 30 år gammel.
Hun led af epilepsi, og man mener hun har haft en anfald om natten, og i den forbindelse blevet kvalt i sin pude:(

Det er bare så tragisk.
Endelig var der så mange ting der lykkedes for hende og hendes forlovede.
De skulle have været gift d. 11-11-11.
Ifølge lægerne burde hun ikke kunne blive gravid på den “naturlige måde”, så de har gået til behandling i mange år. I sommers blev hun endelig gravid - rent økologisk, som hun sagde - noget lægerne ikke troede var muligt.
De købte hus for et par år siden, og endelig var deres økonomi nogenlunde, hvor de kunne se det kunne løbe rundt, efter et par år med svingende indtægt, da hun gik ledig, og han i en periode var selvstændig.

Det er bare så forfærdeligt at hun skulle herfra nu, og på den måde.

:sørger:

:kram:

livet ER virkelig bare uretfærdigt… stakkels stakkels familie!!!

:sørger:

Jeg føler med dig og hendes familie, det er bare ikke fair -kramer

:kram: øv hvor er det uretfærdigt :frowning:

Det var dog forfærdeligt!!!

Du godeste, hvor er det dog tragisk :ked:

Det gør mig ondt.

Sikke en tragisk hændelse, stakkels familie og stakkels dig som har mistet en kær veninde :frowning:

Hvor er det bare tragisk, ved slet ikke hvad jeg ellers skal sige.

Stakkels pårørende, dig inkluderet :ked:

Livet er bare ikke fair kram

Hvor utroligt tragisk… Mange tanker til dig og hendes stakkels familie…

Tak for alle tankerne…
Jeg kan slet ikke forstå at det er sket - det er så uvirkeligt - der går lige lidt tid før det synker helt ind…

For pokker da :ked:Hvor er det ikke fair.
Mange tanker til dig, din venindes familie og pårørende.

Det gør mig utroligt ondt Louise…

mange medfølende tanker til hendes pårørende og dig

ja, det er virkelig tragisk, kendte jo osse K, har hafy den store fornøjelse af hendes selskab i flere omgange og talte med hende så sent som i sidste uge, hvor hun glad fortalte at hun var gravid og om det forestående bryllup, man kunne virkelig mærke det på hende. jeg fik jo beskeden af louise i formiddags og var noget chokket over det, det er bare så frygteligt når så ungt et menneske bliver revet bort.
mine tanker går til hendes mand og familien samt til dig louise, du ved hvor jeg er hvis du får behov for at snakke

Forfærdelig historie, alt for tidligt at slutte livet med så mange gode ting tilgode:ked:

Mange tanker til de pårørende :trøste:

Igen - tak for tankerne
Jeg har ikke haft kontakt med hendes forlovede eller familie - de har bedt om at få lov sørge i fred i disse dage.
Det er slet ikke til at forstå at sådan noget kan ske, det er bare så uretfærdig…

Mine tanker går hendes familie, hendes forlovede og dig og andre der kendte hende…

Og det hele er bare uretfærdig - specielt fordi det hele endelig gik den rigtige vej for dem…

Åh hvor forfærdeligt :ked:
Det er altid så uretfærdigt når unge mennesker skal miste deres liv.

En masse tanker til hendes familie og pårørende, og så vil jeg tænde et lys for hende i aften :rip:

Dét er bare ikke fair!
Masser tanker sendes. :kram:

Mangler virkelig tak-knappen i denne tråd…