Det er Fredag

Skal i se X-factor? :høhø:

Jep :slight_smile:

Jeg tror Jesper eller Fireflies ryger i dag, men efter sidste fredag kan man jo aldrig vide hvad der sker…

Klart !! …Og i aften gælder det Gasolin slagere, og jeg synes de forskellige solister har fået tildelt en sang, som burde passe til hver enkelt - Det bliver spændende :slight_smile:

Thomas og Tine må bare ikke ryge ud :slight_smile:

Idag har jeg slet ingen fornemmelse om noget som helst efter sidste uges afgørelse :S

Lad os da håbe at det i det mindste er de bedste der går videre idag, ellers ved jeg snart ikke om reglerne ikke burde ændres for hvordan afstemningen laves.

Ja, selvfølgelig :høhø:

[quote=DK Thomani;350348]Jep :slight_smile:

Jeg tror Jesper eller Fireflies ryger i dag, men efter sidste fredag kan man jo aldrig vide hvad der sker…[/quote]

Jeg mener at have hørt, at der er kommet andre afstemnings muligheder ??

Nope :slight_smile:

Jeg har været syg hele ugen, så nu skal jeg se, om jeg kan vaske hår og komme i bad - er helt mørbanket og har været ved at falde i søvn flere gange i løbet af eftermiddagen.

Men jeg gider ikke stemme efter det er kommet frem, at en stor del af de sms’er der sendes, slet ikke bliver talt med :thumbdown:

Jeg håber ikke, at Jesper ryger ud, da han er min favorit.

Men jeg læste i dag på Internettet, at den som vinder x-factor ender som et flop hver gang - uden succes som sanger fremover.

Det er der nok noget om.


For øvrigt har jeg lige læst, at der ikke er sket fejl vedr. sidste lørdags sms-stemmer, hvor BT påstår, at 90% ikke blev talt med.
En revisor har nu gennemgået afstemningen.
Alt er gået korrekt til.

Det tror jeg er sandt.
Flest unge stemmer, og jeg tror ikke, at Annas stemme fanger de unge.

Næ, jeg skal se Matador!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvem ryger videre i finalen???
Jeg har 2 jeg tror på og det er Thomas og Tine. De andre er lidt udefinérbare for mig.

Jeg er enig Anne.

nix. venter med at tænde for fjernsynet til der kommer “roadhouse” på tv3 kl 22 - den SKAL jeg se

Ja… Nynne og Fie og jeg ser da X-Factor… Jeg heppe også på Thomas og Tine. Håber lidt at Jesper ryger ud… Synes ikke han er ret god :slight_smile:

Vi vil ha FF ud…gab de er edder kedelige.

Jeg tror det er Jesper der ryger i dag

Jeg siger farvel til Fireflies og holder på Tine eller Thomas - Jesper ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal stille op med :slight_smile:

Jesper leverede helt klart aftenens bedste optræden, og det med begge hans numre.

Og det var helt velfortjent, at han gik videre til finalen.

Jeg fatter simpelthen ikke folk er så vilde med Tine, for hun synger faktisk ikke mere end middelmådigt og har utroligt mange falske toner imellem.

[quote=Felis;350554]Jesper leverede helt klart aftenens bedste optræden, og det med begge hans numre.

Og det var helt velfortjent, at han gik videre til finalen.

Jeg fatter simpelthen ikke folk er så vilde med Tine, for hun synger faktisk ikke mere end middelmådigt og har utroligt mange falske toner imellem.[/quote]

Jeg er stik modsat dig :slight_smile:

Synes Tine (og Fireflies) er gode, har personlighed og fremfor alt kan jeg lide deres stemmer.

Jesper er møgkedelig i mine ører.

Jesper skulle være røget allerede i sidste uge. Han er røvkedelig og kan ikke holde tonerne. Tine havde da også nogle problemer med Alannah Myles sangen, men Gasolin sangen sad til gengæld lige i skabet. Jeg synes, de andre gjorde det godt som altid!