Det er ganske vist

…vi har fuld fart på med at arrangere årets vildeste udstilling i det jyske.

Det er stadig muligt at tilmelde katte både lørdag og søndag - og vi håber
meget at se mange kattegale mennesker i Givskud 12. og 13. november.

I al beskedenhed lyder det fra nær og fjern, at vi har en rigtig hyggelig
showdinner, som man ikke bør snyde sig selv for.
:guitar::skål::kor:

Og for at det ikke skal være løgn, så har vi arrangeret en søndag-morgen-tur
blandt løverne i løveparken.
:rudolf
[der var ikke lige nogen løve i smileygalleriet, så vi bruger lige en elg, som løwer :cool:]

Det er da for VILDT! :wehu:

Har du ikke nogen katte at tilmelde, så tag en ven, veninde eller et stykke
familie under armen og giv dem en dejlig oplevelse som tilskuer til showet.

Hils på kattefolk fra ind- og udland, tag plads på rækkerne foran
dommerringene og lær en masse om racerne, besøg standene med gode
tilbud på alt fra foder og shampoo til sutsko eller spil i vores raffle.

Det bliver ganske enkelt sjovt, hyggeligt, lærerigt og så vildt …
rigtige kattegale mødes i Givskud den 12.-13. november :heya:

uhh jeg overvejer godt nok, men er bange for Dellemusen ikke når i kondition til det, hendes killinger rejser her til weekenden. Hun har jo lidt hænge mave/dievorter pt.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;709667]uhh jeg overvejer godt nok, men er bange for Dellemusen ikke når i kondition til det, hendes killinger rejser her til weekenden. Hun har jo lidt hænge mave/dievorter pt.

MVH
Gitte[/QUOTE]

Aihh, Gitte - pjat med dig og dellen. Man kan jo heller ikke vinde hver gang,
men det er jo en sejr i sig selv bare at opleve det sociale på sådan en
udstilling.

I kan da ikke sidde sådan en chance over - bare ad sti af sted med jer :smiley:

Det er da lidt sjovt, hvis rigtig mange kattegale kunne mødes derovre :ok:

Altså Gitte, jeg “slæver” en Sphynx med hår/pels med for oplevelsens skyld. :tihi: Jeg glæder mig i hvert fald til at opleve udstillingsformen.

Gitte, du skulel tage at sløbe hende med… De der coon og skovkatte kunne godt trænge til lidt konkurrence hos de fertile katte :slight_smile:

Alle andre… kom nu ud af skabet!
Det er simpelthen noget af det sjoveste at være på Viking Cats show!
Det er en særlig oplevelse for tilskuerne - men det er nu allersjovest at deltage med egen kat! :slight_smile:

Her i huset glæder jeg mig i hvert fald også - Ana er nok ret ligeglad på forhånd :wink: Jeg skal også igang med at justere sangen, så den passer til temaet og så satser jeg på, at mit orkester er på plads på dagen :stuck_out_tongue:

Vi har planlagt shows de 2 efterfølgende weekender, så vi kommer ikke og udstiller. Men har vi ikke andre planer, så er det da muligt, at vi kommer og kigger.

Jeg har desværre ikke de 3000 kr det vil løbe op i med udstillingsgebyr, transport, overnatning, showdinner m.v.
Men jeg håber virkelig I får en hyggelig udstilling :slight_smile:

JA… i Frankfurt blev nye dommere i hvert fald adviseret om at man i Viking Cats har helt specielle forventninger til dommernes deltagelse i hele det sociale halløj… Pam Barret så en smule bekymret ud -LOL måske fordi hun ikke fik at vide, hvad der reelt forventes :stuck_out_tongue:
Husk nu endelig Tandgrisen - jeg blev præsenteret for hende som dens opdrætter :klapper:

hmm det lyder sjovt men hvad koster overnatningen?
MVH Rikke

[QUOTE=nouredin;709760]hmm det lyder sjovt men hvad koster overnatningen?
MVH Rikke[/QUOTE]

Det kan fås i mange prislejer, alt efter hvilken type man vælger (jeg går nemlig ikke ud fra, at der er flere værelser tilbage på showhotellet - de løb hurtigt tør). Jeg kan ikke forestille mig, at et B&B er specielt dyrt.

Jeg kommer som Lones assistent og Brians agent :cool:

Nej, hvor ærgerligt, når det nu er på fastlandet, men jeg håber, at I får tid til at kigge forbi :slight_smile:

Det kunne da være sjovt at se en rigtig Sphynx:juhu: - nu så vi jo en langhåret variant i Frankfurt :høhø:

Jeg kommer helt sikkert med en Korat kastrat - og mon ikke jeg også får støvet nogle fertile af også til Dilute Congress :wink:

jamen ok, vender det lige med Claus når han kommer hjem, så kan ham og tøsen jo tagen en tur i løveparken, det vil de begge elske :slight_smile:

MVH
Gitte

Jeg kommer og kigger :slight_smile: Har nemlig noget jeg skal aflevere til dkkorat :slight_smile: Har bare ikke bestemt mig for hvilken dag endnu… Ved ikke om min far holder fødsesldag lørdag eller søndag :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;709811]jamen ok, vender det lige med Claus når han kommer hjem, så kan ham og tøsen jo tagen en tur i løveparken, det vil de begge elske :slight_smile:

MVH
Gitte[/QUOTE]

Så skal I huske at tilmelde jer løveturen ved tilmeldingen på hjemmesiden - det er
nemlig et specialarrangement, vi har fået lavet - løveparken har nemlig lukket
for publikum i november.

Nåh, så kommer I rigtig mange, kan jeg forstå :cool:

Tror ski ikke du får nogen i min familie med :slight_smile: De kan nemlig ikke lide katte, påstår de :stuck_out_tongue: