Det er ganske vist

Skal du ikke have Ares med? :slight_smile:

Nope han har fået karantæne af mor her, for dårlig opførsel :slight_smile: Måske han vil være at finde på næste års hobbyudstilling i Odense, men ikke før :slight_smile:

Arh, på den måde :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;709757]
Husk nu endelig Tandgrisen - jeg blev præsenteret for hende som dens opdrætter :klapper:[/QUOTE]

Tandgrisen er i min besiddelse lige i øjeblikket, den skal liiige groomes lidt inden showet :cool:
Jeg præsenterede den for Andrea og kæresten her i weekenden … det var vist det sidste knæk i Andrea’s forestilling om at hendes mor vist nok, måske, er næsten normal :fløjte:

Husk billede, når du er færdig - det gamle er jo pist væk nu :frowning:

Det var godt:thumbup: Vi kan da ikke have, at hun tror, at du ikke er som os andre:høhø:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;709816]Så skal I huske at tilmelde jer løveturen ved tilmeldingen på hjemmesiden - det er
nemlig et specialarrangement, vi har fået lavet - løveparken har nemlig lukket
for publikum i november.[/QUOTE]

Super, tak for info :slight_smile:

MVH
Gitte

Vil lige minde om de 4 congresses vi afholder :slight_smile:
De er for fertile katte over 8 måneder. Der vil blive afholdt for de fortyndende katte, hunkatte, hankatte og en for maskede/med hvid.

Der skal være mindst 20 katte og helst 25 katte til hver congress før de kan tælle point til titler.

Så kom med jeres katte til de congresses så de kan blive til noget :slight_smile:

Måske jeg skulle tilmelde Chanel, hun er jo både blå tortie, med hvid og en hunkat, så hun kan komme i 3 ud af de 4 congresses … hm tænke …

Chanel siger miv miv, så det må være et ja :høhø:

Kommer i og underholder Chanel??? :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;710854]Der vil blive afholdt for de fortyndende katte, hunkatte, hankatte og en for maskede/med hvid.
[/QUOTE]

Er den sidste en kombi-udgave? Altså både for maskede og katte med hvid?

Så er Ana kvalificeret til 3 ud af 4 congresses :smiley:

[QUOTE=Skattekat;709964]Tandgrisen er i min besiddelse lige i øjeblikket, den skal liiige groomes lidt inden showet :cool:

Super! Det overlader jeg så helt i dine kyndige hænder :slight_smile:

Jeg præsenterede den for Andrea og kæresten her i weekenden … det var vist det sidste knæk i Andrea’s forestilling om at hendes mor vist nok, måske, er næsten normal :fløjte:

Om jeg fatter at det barn i den grad lider af vrangforestillinger!!! Når hun skriver herinde, virker hun da helt normal :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;710865]Er den sidste en kombi-udgave? Altså både for maskede og katte med hvid?

Så er Ana kvalificeret til 3 ud af 4 congresses :D[/QUOTE]

Jeps det er en kombi, så de maskede katte og dem med hvid konkurrere mod hinanden :slight_smile:

Fedt så håber vi der kommer mange flere til congress’erne så de bliver til noget :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;710865]

Så er Ana kvalificeret til 3 ud af 4 congresses :D[/QUOTE]

Super - ledighed er også roden til alt ondt :høhø:

Hun skal ellers have dobbeltbur, så hun rigtigt kan brede sig, nu hun skal på ferie i det jyske :wink:

Okay, hvad svarer man så lige på den :øhmm:

Super - motion er roden til alt godt :høhø:

Og når nu I allesammen kommer hjem fra Kolding med masser af gode oplevelser i bagagen og abstinenser over, at der er aaaalt for længe til det næste show, så skynd jer at tilmelde Givskud. :thumbup:

Vi har brug for jeres katte, hvis vi fortsat skal kunne arrangere TICA-shows i Danmark, og vi vil så gerne vise jer et helt anderledes showformat. Der er ingenting at tabe og alting at vinde - ingen medlemskaber eller registreringer er nødvendige, så det er bare at kaste sig ud i det. :rock:

Hvis der er noget, I er i tvivl om mht. tilmeldinger eller andet, kan I altid skrive til [email protected]. :slight_smile:

Glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Fik jeg nævnt at jeg glæder mig :tihi:

[QUOTE=Dorte Birkedal;711704]Glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig, glæder mig :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Fik jeg nævnt at jeg glæder mig :tihi:[/QUOTE]

Næææ…:klapper: :cool2:

Vi kommer med 2 stk LH - 1 adult og 1 alter :slight_smile:

Da der er helt fyldt op på showhotellet så er her en liste over andre hoteller:
22 km from the show - Booking.com : Hoteller i Billund . Book dit hotel nu!

20 km from the show - http://www.hotel.dk/hotel-hotelgudenaa.html

20 km from the show - http://www.hotel.dk/hotel-hoteldalgas.html

32 km from the show - http://www.hotel.dk/hotel-lyngheden.html

5 km from the show - Riis Feriepark | Camping | Hytter | Oplevelser not a hotel but cabins.

3 km from the show - http://www.pensionhotel.dk/hotel-harres-hotel-harres-kro-danmark-hoteller-a00113111.html

kan de 2 tråde ikke flettes :slight_smile:
Men som respons på det med hotel har jeg overnatning muligheder i mit hjem mere står i den anden tråd.

[QUOTE=tzari;713705]kan de 2 tråde ikke flettes :slight_smile:
Men som respons på det med hotel har jeg overnatning muligheder i mit hjem mere står i den anden tråd.[/QUOTE]

Hvis du nu linker til den anden tråd, så er der da en mulighed :slight_smile: