Det er hårdt at være til

Livet hos os er ikke nogen dans på roser. Emma lider ihvertfald ganske stille.

Se hvor forfærdeligt hun har det… :S Stakkels lille skøre hund. :tihi:

:klapper:

Det er da også hårdt at have sin helt egen, bløde seng! :uha: Nårh nej, den deler hun vel med toffie? Ja, så ér det da hårdt. :høhø:

Dejligt billede. :slight_smile:

:klapper::klapper:

Det er et usædvanligt lidende blik, den hund har - jeg er imponeret over, at du har mod til at vise sådan et billede på et dyreforum!!

Toffie lider skam også. Se hvor han gemmer sig, for ikke at blive opdaget.
Tror han er sikker på han er en struds :gruble:

Beklager det slørede billede. det er taget med mobilen :surrender1:

Nåhhh - hvor ser det hårdt ud :tihi:

Hvis jeg skulle ende som hund i mit næste liv, vil jeg gerne være det hos dig :slight_smile:

Hun har jo haft travt med haven. Stakkels lille Emma…:hjerte:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;874259]Nåhhh - hvor ser det hårdt ud :tihi:

Hvis jeg skulle ende som hund i mit næste liv, vil jeg gerne være det hos dig :)[/QUOTE]

Det er dælme en aftale. Min næste hund skal hedde Charlotte Oeh og er det dig i forklædning så er det bare helt super :wehu:

Jaaa det er da rigtigt. Jamen jeg forlanger også meget af min hund. hun skal både løbe, se åndsvag ud og løbe på en og samme tid. Det er altså enooooormt krævende :tihi:

EEEEEJ hvorfor har jeg ikke set det her før?? Du KAN altså heller ikke være bekendt at mishandle min reservevapper. Hvad bilder du dig ind?? :venter: Du skal være sød ved “mosterens” hund - NÅ… ellers kommer jeg og :bangbang:

:cool2: :tihi:

[QUOTE=Annette O;874525]Det er dælme en aftale. Min næste hund skal hedde Charlotte Oeh og er det dig i forklædning så er det bare helt super :wehu:

[/QUOTE]

:tihi:

Pas på, at jeg ikke pludselig står og gør ude i din forhave :høhø:

Ja, det er da et utroligt hårdt liv!:tihi: stakkels hund:klappekat:

Cats og Conni

Pas på, at jeg ikke pludselig står og gør ude i din forhave :høhø:[/QUOTE]

Så skal du jo huske at holde øje med arbejderne, hyrde dem lidt så de kan udføre deres arbejde ordentligt :wink:

jaja :smiley: det er jo ikke for sjov perle er lidt skør…

[QUOTE=Annette O;874250]Se hvor forfærdeligt hun har det… :S Stakkels lille skøre hund. :tihi:

[/QUOTE]

Dårekisten…? :tihi: Ja, det er et hårdt hundeliv, det er tydeligt :høhø:
VH
Susanne

Datter som mor

Er jeg den eneste der kan se at hun har sparket og slået den hund helt skæv - stakkels Emma

:tihi: