Det er ikke let at være hushjælp hos os

Det er ikke let at være hushjælp os os. Hjælpe med at feje gulvet må de ikke. Hjælpe med at feje fejebunken op må de ikke. Ride med på gulvskrubben må de ikke. Lege gulvklud må de heller ikke.
Til sidst blev de anbragt i min vasketøjskurv til gulvet var nogenlunde tørt. Det tog hårdt på dem, som I kan se. Rasmine måtte lige tage en lur de andre måtte styrke sig med vand og mad.

Mine plejer når de bliver for hjælpsomme at blive sat op i badekarret (uden vand) med et par bordtennisbolde…det er nemlig så skægt :slight_smile:

Der er altid god underholdning i sådan en flok… :smiley:

Jamen, der er da ikke noget bedre til at feje gulvet med, end en missekilling? :lovelove: :tihi:

det møg besværligt med 4 killinger :høhø: det er også halv mange kg at flytte rundt på hele tiden med kosten :klapper:

[QUOTE=Rumle;1121459]det møg besværligt med 4 killinger :høhø: det er også halv mange kg at flytte rundt på hele tiden med kosten :klapper:[/QUOTE] 4 killinger! der er jo 7. Nå jeg er jo selv ude om det og syntes jo det er ret hyggeligt.

herhjemme er der kun 4;)

[QUOTE=Rumle;1121474]herhjemme er der kun 4;)[/QUOTE] Tænkte nok det var sådan det hang sammen. Jeg har næsten det dobbelte så. Uhh de er så søde når de fræser efter kost og klud men jo samtidig lidt besværlige. :sorry: