Det er ikke til at forstå at min "lille" bamse bliver et år

Der er tale om Bumle Rumle Berry aka Ankicoons Chuck Berry… Aka prinsen, bassen, smukke, ja… alt det hele…
Det har var det første billede jeg så af ham i Ankicoons salgstråd og jeg vidste endnu ikke hvad jeg gik ind til… (det er fra december 2011):inlove:

Han skulle egentlig over til os fordi han var tæt knyttet til hans "halv"søster og jeg ikke nænnede at skille de to ad, når de nu var så glade for hinanden… (Det øverste billede er taget hos opdrætteren, det nederste hjemme ved os):inlove:

Men at der var en højere mening med at han flyttede ind forstod jeg meget snart:høhø:

Meget hurtigt viste ham mig at jeg var hans store kærlighed… Så han puttede gerne hos mig…:hjerte:


Altid er han lige i nærheden af mig…:inlove:


Altid bliver jeg holdt øje med…:uha:


Altid klar til morgennusning foran computeren:rock:


Eller på sofaen… :hjerte:Han ved hvordan man gør det - traver hen over det jeg er i gang med (strikke eller broderimønster og ligger sig lige midt i det hele:tihi:)


Dette billede siger bare alt… Er der noget til at jeg elsker Bumle, min Bumle!!

Tillykke med din fødselsdag Bumle og må du blive mindst 130 år gammel:bebe:

Tillykke med fødselsdagen, flotte Bumle-Berry. Dejligt at se, hvordan du allerede kan sno passeren om din lillefinger Keep it up. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke med 1 års fødselsdagen smukke Bumle :flag:

:flag::fløde1::fløde::flag::fløde1::fløde::flag::fløde1::fløde::flag:

STORT tillykke med dit første år, Bumle! Det er godt at se at du har fået et menneske der forstår at prioritere… DIG!

Tillykke smukke mis :flag:

Tillykke med dagen til din dejlige dreng