Det er jo lidt småkoldt derude

Termometeret siger -17,2 nu.
Det er hundehamrende iskoldt!
Men jeg må indrømme at jeg er VILD med al den frost, sne og kulde.

Dagen i dag har været ualmindelig smuk med klar blå himmel og masser af sol. Og da solen var på vej ned kom der smuk rimtåge og meget, meget smuk solnedgangshimmel.

Hvordan er temperaturen hos I andre?

Dmi siger her er -10,6 lige nu… Har ikke selv et termometer :tihi: kun i indbygget i bilen, og den gider jeg ikke ud og kigge i nu.
Men i morges omkring kl 8, havde vi -18 :S Det var ski koldt.

Kl. 18 var der -14 grader herinde :slight_smile:

Så på HN at der ved Gørlev (vestsjælland) er minus 20 (og flere andre med minus 18-19 stykker)

Primært ser det ud til at der er rigtig koldt på sjælland, næsten rigtig koldt på fyn, og bare meget koldt i Jylland :rock:

-16.5° i øjeblikket :rock:

Jeg må indrømme at jeg ikke gider alt den sne. Men luften er skøn (det er lige før her dufter som i Grønland. Og det er et dejligt tidpunkt på året at kigge stjerne himmel.

[quote=PiaR;517648]Termometeret siger -17,2 nu.
Det er hundehamrende iskoldt!
Men jeg må indrømme at jeg er VILD med al den frost, sne og kulde.
Hvordan er temperaturen hos I andre?[/quote]
Jeg er HELT enig … bare det er vindstille og der ikke skal skovles sne konstant, men det er dog at foretrække frem for sjap og søle.

Temperaturen: ? men jeg har stillet lunkent vand ud til mine vildmisser et par gange i dag og giver dem også nogle ekstra ovnlune kyllinger for at give dem lidt indre varme og væske.

Temperaturen siger ALT FOR KOLDT. Her har vi besøg af både isbjørne og pingviner, så hvis temperaturen falder yderligere er jeg bange for, at der kommer blåhvaler og det der er værre…

-11 grader i Kalundborg…

Og jeg er gået ind under dynen:S

Jeg fik sms fra en fra Køgeegnen her til aften … der var -19 grader.
Har lige åbnet døren her - det var koldt!

-17

Birthe - Og hvor er du så henne af i verden? :høhø:

Hvor mon man køber sprinklervæske der går ned til mere end -21 :?
Kunne godt tyde på at vi får brug for det i år

Nåååh… Der er kun -15 udenfor… Hvad pylrer jeg dog for :øhmm:

:fryse: :blaafrossen:

Vestfyn melder -13 grader.

For pokker, hvor er det flot i naturen i disse dage … sådan helt post-kort-agtigt :yah:

Nå, var lige ude at tjekke. Termometeret siger “kun” - 16-17 grader :smiley:

Det passer bare ikke … her er minus 21 helt nøjagtigt!!! -LOLJeg vovede mig ud i bilen og tjekkede :yikes:

Pia - Wow, I får det godt nok koldt så! :yikes:

Jeg syntes det er pisse koldt og er ved at gå i komma lige så snart jeg går ud :yikes: men her siger termometeret kun -7.7

Min måler sider på husmuren, jeg ved dog ikke hvor meget det hat at sige.

Her er sindsygt koldt, brændeovnen buldrer løs! Godt man har ferie og ikke SKAL ud…

Claus er lige kommet hjem fra arbejde, bilens termometer sagde -16 hele vejen mellem Vejle og Horsens! Og jeg overvejer alvorligt ny karriere, hvis dette her pjat skal blive ved: Avisbud i Florida!
VH
Susanne