Det er lidt skræmmende

Missebarnet er kommet godt igennem livmoderbetændelsen, og er fit for fight igen. Hun har på intet tidspunkt været mærket af det.
Marianne fra Husum Dyreklink har givet grønt lys for parring.

Uha - parring! Det både tiltrækker og afskrækker mig.

Missebarnet er bare så lille, eller det er hun jo egenlig ikke når hun vejer 3,2 kg, men hun er jo kun fra 23 maj 09. Hun er bare et barn.

Vi regner med at hun går i løb i næste uge. Jeg både håber det - og håber hun ikke gør.

Vi havde jo regnet med at bruge hele sommeren på at planlægge, lære en masse og finde den helt perfekte mand til Missebarnet. Nu er vi kastet ud i noget vi ikke ved ret meget om.
Og hvad nu med den planlagte sommerferie?

Godt vi har en god hjælp fra Missebarnets opdrætter - og den kommende Missebarnsparters ejer er også guld værd.
Vi mødte hende og den kommende far i søndags - en rigtig god oplevelse.

Men uha - det bliver spændende!

Hej Pia,

Det lyder rigtig spændende :slight_smile:

Ja, som opdrætter kommer der helt sikkert nogle planlægningsspørgsmål og dilemmaer som man er nødt til at tage højde for og tage stilling tilJeg er sikker på i finder en løsning på det hele :slight_smile:

Pøj pøj med det :slight_smile:

Knus Gitte

Tak skal du have Gitte :slight_smile:

Desværre har Missebarnet endnu en gang brillieret med hendes totale manglende talent for planlægning :høhø:

Hun gik i løb i torsdags - inden hun var færdig med penicillinkuren, så nul parring denne gang.
Og heller ikke nogen udstilling for os i Helsinge.

Er vi rigtig “heldige” er hun gravid til NFO2010, som vi selvfølgelig allerede har meldt hende til…

Missebarn altså, du er ikke så god til at planlægge vores tid, men vi elsker dig alligevel :wehuu::wehuu:

Al mulig hedld og lykke med projektet :slight_smile:

…Planlægning…katte ved ikke hvad planlægning er…ha ha…men jeg håber da inderligt at din skønne missepige kommer sig og bliver i stand til at få skønne små misse børn…en underlivs betændelse skal man ikke spøge med…:frowning:

Hvilken behandling fik I til hende…

pote dask anna

[quote=antocat;336958]…Planlægning…katte ved ikke hvad planlægning er…ha ha…men jeg håber da inderligt at din skønne missepige kommer sig og bliver i stand til at få skønne små misse børn…en underlivs betændelse skal man ikke spøge med…:frowning:

Hvilken behandling fik I til hende…

pote dask anna[/quote]

Nææ, planlægning er ikke hendes stærke side. Hvis hun fortsætter den stil, så er vores ferie i Island i fare.
Små Missebarnsbørn matcher ikke med 14 dages ferie i udlandet.

Hun fik alizin tre gange og penicilin i 10 dage.

[quote=PiaR;333632]Tak skal du have Gitte :slight_smile:

Desværre har Missebarnet endnu en gang brillieret med hendes totale manglende talent for planlægning :høhø:

Hun gik i løb i torsdags - inden hun var færdig med penicillinkuren, så nul parring denne gang.
Og heller ikke nogen udstilling for os i Helsinge.

Er vi rigtig “heldige” er hun gravid til NFO2010, som vi selvfølgelig allerede har meldt hende til…

Missebarn altså, du er ikke så god til at planlægge vores tid, men vi elsker dig alligevel :wehuu::wehuu:[/quote]

Havde det været min hunkat, havde jeg parret selvom der manglede et par dage af pencillinkuren. Underlivsbetændelse kræver oftest hurtigst mulig parring, hvis underlivet skal bevares.

Min hunkat gik også i løb før hun var færdig med behandlingen.
Talte med dyrlægen og han rådede til parring, mens hun fik sin antibiotikakur færdig (Noroclav).

Vi fik at vide at hun skulle være færdig først.