Det er ok at avle på dem!

Øhhhhh hvad -what http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7029

Er hun virkelig registreret opdrætter??? Det må hun jo være siden der er tavle på dem men jeg strejler over sætningen…‘Det er ok at avle på dem’

lyder godt nok mærkeligt…

Puh ha… Og så ikke engang et link til en hjemmeside eller andre oplysninger om kattene. -tommelned

-rulleøjne -rulleøjne
Undskyld, men bare det nogenlunde renlig… hmmm min killinger på 5 uger er fanme renlige.
Så, det alene er mærkeligt, killinger på 3 mrd. er f… renlige ellers er der noget galt.
Og ja, hvis man syntes det er okey at avle på alt, med uden stamtavle tja, så er det vel det.
HMMMMM, syntes det er sørgeligt.
Hilsen Pia -engel

Da jeg fik Rottweiler hjem som 10 ugers, var han også kun nogenlunde renlig… til hans forsvar opdagede han først en kattebakke da han var 8 uger, da ham og hans søskende kom ind i baggangen på gårdne han er fra, da hans mor døde…

(Han kom hjeme til mig, da han havde bidt bonden i foden og derfor fået en dødsdom over hovedet), det tog dog kun 1 uge at lære ham at det altså er bakken der er vejen frem -høhø

Jeg studsede selv over samme annonce, især fordi hun skriver de er med tavle.
Men som i kan se har jeg også kommenteret, men det er sikkert en af de annoncer der bare bliver slettet igen og så hører man ikke mere til brugeren.
Men kunne være meget rart at vide hvor hun har kat fra og hvem hun selv er så man kan gå i en stor bue udenom.

Jamen det er simpelthen utroligt!

Helt enig jeg fald også over den, det lyder helt forkert -what