Det er vel nok smart - eller noget

En lille reklamevideo for et produkt til bl.a. transport af hunde (:dokdok:), der også kan købes i DK. Det bliver rigtig interessant 1:55 inde i videoen.

//youtu.be/3cIUmQGp3w0

Man skal godt nok være temmelig træt af sine dyr for at sætte dem ind i sådan en dødsfælde :ked:

:uha: Jeg er målløs

Ja, een ting er det, hvis man bliver ramt bagfra - der skal vist ikke så meget til før den hund er fortid :S Men hvad med udstødningen ??:uha: Man skal da være idiot for at ville byde sin hund den placering!

Jeg ville aldrig nogensinde bruge tingesten til mine dyr - alene det at det foreslås fatter jeg ikke!!!

Men… det er godt nok en praktisk tingest, hvis man ikke har så overvældende meget bagagerum i den lille bil…

[QUOTE=Ann K;1117075]Jeg ville aldrig nogensinde bruge tingesten til mine dyr - alene det at det foreslås fatter jeg ikke!!!

Men… det er godt nok en praktisk tingest, hvis man ikke har så overvældende meget bagagerum i den lille bil…[/QUOTE]

Til TING er den fin (og her mener jeg ting-ting - ikke aby-Ting! :)), men ja, at nogen kan foreslå den til dyr…

Bare rolig… jeg ville ikke kunne få Ting så tæt på en bil uden brug af voldelige metoder - som fx indespærring i en meget lille flugtsikker taske :wink:
Arj, jeg ved selvfølgelig godt, hvad du mener :slight_smile:

Nå… jeg læste på FB at i hvert fald et dansk firma er holdt op med at forhandle boksene…
Lidt ærgerligt - for de er som sagt ret smarte… bare ikke til transport af dyr!

Jeg håber da ikke, at nogen kunne finde på, at bruge sådan en til at transportere dyr i :thumbdown:

Vi er i chok begge to over dyredelen… Man kan skisme da ikke behandle sine dyr sådan! :uha:

Men da de viste den kunne bruges til barnevogn og kufferter - så virkede den faktisk smart hvis den må bruges på en bette bil som vores… Men aldrig aldrig aldrig ville vi stoppe et dyr i den!

Den er da smart! Man kan jo også have mindre børn i den! :muhaha:

:dokdok:

[QUOTE=Tea;1117106]Den er da smart! Man kan jo også have mindre børn i den! :muhaha:
:[/QUOTE]
Ha! Da hun hev den klapvogn ud, tænkte jeg faktisk om barnet mon også var der - efter det jeg allerede havde set… :wink:

[QUOTE=Tea;1117106]Den er da smart! Man kan jo også have mindre børn i den! :muhaha:

[/QUOTE]

Tea for fa’en … jeg nøjedes med at tænke det :fløjte:

Det var da en glimragende ide… isår til langture - og især efter “er vi der ikke snart” for 117 gang :slem:

[QUOTE=Tea;1117106]Den er da smart! Man kan jo også have mindre børn i den! :muhaha:

:dokdok:[/QUOTE]
Svigermødre der ikke kan holde kæft under kørslen :slem:
VH
Susanne

en ting er at jeg ikke kunne drømme om at transportere levende ting af nogen art i dimsen, men støjen fra udstødningen er nok værre end forureningen med en moderne bil

:uha: Jeg savner ord - hvordan kan det være tilladt? Der er ingen beskyttelse whatsoever for dyrene! Men hvad, så er der ikke dyrehår inde i dytten :dokdok:

[QUOTE=Susanne W;1117145]Svigermødre der ikke kan holde kæft under kørslen :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Måske kun hvis svigermor = Teskekonen :slight_smile:

GENIAL til at ha oppakning i. og svigermødre. men jeg ville ALDRIG sætte et levende dyr deri.

Jeg har ikke engang set mere end 10 sek af den video, men min første tanke var da også udstødningen.
Og larmen! :S Helt ærligt, stakkels dyr hvis man kører på motorvej!

Man kunne ligeså godt sætte en hylde op på døren, og lade dyret sidde dér… Det ville da være lige så sikkert! :dokdok:

Edit : Stakkels schæfer! Og stakkels de 2 mindre hunde… De ser godt nok ikke ud til at have meget plads. :thumbdown:

jeg nægter at sige hvad jeg læste der der teskekonen som :ups:

Jeg synes det er fuldstændigt sygt hvis nogen bruger den til dyr