Det første år med Chili

I dag fylder Chili ét år, og så skulle man jo tro, at hun ikke længere var en killing. Men så sent som i går var jeg henne at pille hende ned, da hun hang og dinglede i gardinet inde i stuen, så det har hun i hvert fald ikke selv opdaget endnu :slight_smile:

Det er egentlig lidt forkert at skrive “det første år med Chili”, for så længe har jeg jo ikke haft hende. Selv om det føles sådan :blegne: :høhø:

Man kan sige, hvad man vil om abyer. Huskatten Chili har haft - og har til dels stadig - 10 gange mere krudt bagi end mine to abyer til sammen, og hun har i den grad givet Magic de udfordringer, han savnede :hyp:

Men hun er også en lille puttetrold, der gerne ligger på skødet og putter ved én, når man napper en lille lur på sofaen. Efter at jeg havde været væk hele lørdagen, hang hun ved mig hele dagen i går, så hun savner mig også, når jeg er væk :ups:

Hvordan skal vi nu finde på at fejre dig, Chili? Den lille mavse er jo lidt sart. Men en lille reje kan den vel tåle, mon ikke :slight_smile:

Tillykke med fødselsdagen, Chili. Man tør slet ikke tænke på, hvor legesyg du kan blive, når du bliver rigtig voksen… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

:flag: Tillykke til Chili :flag:

Og så skal jeg hilse fra Balut og sige, at der er en god grund til, at man
klatrer i gardinerne uanset alder - han siger, at det er fordi, man bruger
nogle andre muskler, end når man klatrer på noget mere stabilt :woohoo:

:hjertehop::flag::hjertehop::flag:

Tillykke smukke Chili

Jeg skulle hilse og sige tillykke fra Milou, og sige at grunden til at man klatrer i gardiner er såre simpel: Fordi man kan :slight_smile:

Stort tillykke med dagen Chili

:flag:

Og kan du ikke få din toben til at smide lidt flere billeder af dig? Sådan en lille opsamler på hvor lille du har været og til den smukke “dame” ( :tihi: ) du er i dag :smiley:

Stort tillykke med dagen til den unge dame :flag::flag::flag::flag:

Tillykke Chili! :flag:

Håber, du i dagens anledning får lov til at svinge lidt i gardinerne, for man bliver da aldrig for gammel til den slags, vel?

:tillykke: til Chilli :smiley:

Tillykke med den skønne :flag:

[/QUOTE][QUOTE=galath;1066503]
Man kan sige, hvad man vil om abyer. Huskatten Chili har haft - og har til dels stadig - 10 gange mere krudt bagi end mine to abyer til sammen[/QUOTE]

Jeg ved faktisk heller ikke, hvorfor abyer har fået det ry, at de er super aktive. Måske fordi de har fart på, når de er aktive :gruble:

Til lykke med den første fødselsdag :flag:

Rigtig :hjerte:'ligt tillykke med din første fødselsdag

:slight_smile:

Tillykke Chili! :flag:

Mon du i dagens anledning kunne få lov til, at svinge lidt i gardinerne

Chili siger mange tak for de mange tillykker :slight_smile: Men selv ikke på sin fødselsdag har man lov at svinge i gardinerne herhjemme :nix:

Hun syntes dog, at det var interessant at høre, at også andre katte motionerer på den måde - selv om de er både større og ældre end hende :ok:

Så lille var hun, da hun kom hertil i slutningen af august sidste år:

Tillykke til den smukke pige :serpentiner:

Tillykke med 1 års fødselsdagen til Chili pigen :flag::hjerte: