Det første Marbejakuld

Tak Laina, ja det er jeg bestemt også glad for…uhhhh jeg kan næsten ikke få øjnene fra dem…de er bare så nuttede…

Hvordan kan du se det så tidligt??

Er blot nysgerrig, da jeg har forstået at perserkillinger også er korthårede ved fødslen og at deres pels biver længere med tiden.

Iøvrigt tillykke med dem.

Tak Mig og Mille, de havde ingen “arne Melchior” krøller på ryggen da de var våde og helt nyfødte…og jeg er slet ikke i tvivl om at de er Exo’er…

Ok tak.
Arne Melchior krøller hehe. Den har jeg aldrig hørt før.
Er det en 100 procent sikker måde at konstatere det på, eller er der en risiko for at en eller flere kan “snyde” med Arne Melchior krøllen og alligevel udvikle sig til en perser??

tjaaaaa, det vil tiden vise…da det jo er mit første kuld…

Ok men du fortæller det lige hvis det er, så vi andre kan suge viden til os :slight_smile:

Jeg skal nok holde jer orienteret…jeg kan slet ikke lade være…

:slight_smile: TAK

Stort tillykke. Glæder mig til at følge dem herinde.

Tillykke med de tre drenge -forelsket

Ihh Bente

Endnu engang stort tillykke med de små.

Du klarede det bare så godt altså!!!

Kram

Et kæmpe stort til lykke med dit første kuld -wehuu

Ihhhh Bente:D

Stort stort tillykke.

Glæder mig til at følge de små uldtotter :D:D

tillykke - hvor er de bare fine :slight_smile: -lovelove

Tak skal i alle have…

Århh nogle bløde pelsbolde -forelsket Glæder mig til at se flere billeder når de bliver lidt større -love

Tak Celina…

[quote=haneben;59221]Tak ja det må det være Lisbeth…

Tak Birthe…uldtotter og uldtotter… de er alle Exotic…men de får helt sikkert en skøn skøn pelskvalitet…selv om de ikke bliver langhårede[/quote]

Så kan de også godt får lov til at være uldtotter -tihi

i min verden er rigtige uldtotter persere… måske fordi jeg engang overtog en fejlvasket uldtrøje, der efter trimning hos dyrlægen og 8 måneder med pelsgroning, viste sig at være en perserkat…

DU har helt ret…-tihi

Sådanne en har jeg jo også, min Charliemis -tihi