Det går jo helt galt

Prøv lige at se, hvad det gør ved mig at have fået en perserkat…

Brians nye bursæt…

Bund i et eller andet lys mintgrønt silvercoated stof…

Gardiner i råhvid med sølvpailletmønster:

Damn :besvimer::uha::besvimer::uha::besvimer:

(Camilla lokkede og jeg gør altid som Camilla siger… så faktisk er det hendes skyld… eller no’et :øhmm: )

-what

Jeg vil så gerne det færdige sæt, komplet med sølvfarvet fjerboa og hele svineriet! Du kan jo ikke udstille perser i sådan noget ‘bart’ noget! :rock:

  • og lige til orientering, det var ikke mig, der lokkede … det var åbenbart den anden Camilla :slight_smile: (Ann gør nemlig ca. aldrig hvad jeg siger … :p)

[quote=Ann K;511121]Prøv lige at se, hvad det gør ved mig at have fået en perserkat…

Brians nye bursæt…

Bund i et eller andet lys mintgrønt silvercoated stof…

Gardiner i råhvid med sølvpailletmønster:

Damn :besvimer::uha::besvimer::uha::besvimer:

(Camilla lokkede og jeg gør altid som Camilla siger… så faktisk er det hendes skyld… eller no’et :øhmm: )[/quote]

Det ser da ellers for lækkert ud!!!
Må vi se når det tages i brug?? inkl. kat??

HÆ… jeg kan ikke finde en sølvfarvet fjerboa nogen steder :klapper: men en råhvid ville vel også kunne bruges :yah:

Damn, det er kitch!
Nå… det kommer nok til salg på et eller andet tidspunkt - og jeg regner faktisk med at det vil blive solgt uden nævneværdige problemer :wink:

:wehu:Jeg påtager mig gerne “skylden” for dette superelegante bursæt:thumbup: - dog uden boa og andet “skidt”-surrender

Du er helt sikker på at du ikke et eller andet sted burde anskaffe dig en exotic eller lignende???
Jeg har noget meget lyserødt satin liggende :muhaha2:

Ja, det var jo til at gætte - det er vist ikke første gang, at den dame har lokket Ann på vilde bursæt… :stuck_out_tongue:
Var der ikke noget med noget meget shiny og blåligt til koraterne :? Synes, at jeg husker det fra en kattefremvisning :øhmm:

Nej, nej… Camillas pailletrædsel tager jeg skam helt selv æren for!!! damn, det var STYGT!!!
Ellers har hendes bursæt faktisk været ganske nydelige, siden jeg kom ind i hendes liv -LOL

Hvis jeg nu udstillede… Engang måske…

jeg have et camouflage sæt…! Den stil har jeg nemlig kørt på ilderudstillinger i årevis… :høhø:

[quote=MiSi;511144]Ja, det var jo til at gætte - det er vist ikke første gang, at den dame har lokket Ann på vilde bursæt… :stuck_out_tongue:
Var der ikke noget med noget meget shiny og blåligt til koraterne :? Synes, at jeg husker det fra en kattefremvisning :øhmm:[/quote]

Njaaahhh, så vidt jeg ved, er Ann ret god til at få syge ideer til andres bursæt … (i virkeligheden tror jeg hun altid har været lidt at skabs-perser-udstiller :tihi:)

Ja, ja… bare fordi jeg kan tænke kreativt :rock:

Jeg har faktisk kun lavet et eneste “rigtigt” perser-sæt… det er solgt til en perserejer i Sverige, som mente at hun havde gjort et kup! :thumbup:
Ellers har jeg lavet en del sæt til perserfolk, som netop er gået efter min lidt mere “diskrete stil” :D:p

[quote=MiSi;511144]Ja, det var jo til at gætte - det er vist ikke første gang, at den dame har lokket Ann på vilde bursæt… :stuck_out_tongue:
Var der ikke noget med noget meget shiny og blåligt til koraterne :? Synes, at jeg husker det fra en kattefremvisning :øhmm:[/quote]
Var det ikke grønt og lilla - eller noget? :gruble: Men jo, jeg husker godt noget med en masse pailetter - jeg så det dog aldrig i brug.

Nå… bortset fra det Ann, så et det faktisk da pænt. Det kunne i hvertfald være meget meget værre… :stuck_out_tongue:

Men ingen fjerboaer, vel? :besvimer:

(Er det her jeg skal afsløre at jeg kom til at bestille den her tingest. :pose:
Det gør sære ting ved mig at være blevet korthåret… mig der ellers er mest til jeans og t-shirts. :uha: :uha: :uha:

:uha::besvimer:

Den er altså pæn Ann! Ville ikke passe til mig, men det er jo uden betydning - den vil klæde dig… (har lige afsendt en bestilling til Holy Clothing - der vist ikke lige er din stil :wink: naturligvis indeholdende et styk grøn udstillingskjole til mig ogmin perserkat :smiley: )

-whatSkal Brian udstilles i en grøn kjole:? Sikke en idé:besvimer:

-LOL

Tak for det billede på indersiden!! :klapper:

Jaeh… men pailetter - DET er der på! :øhmm:
Jeg har faktisk haft købt nogle toppe fra dem, de hellige, de var okay. Jeg har en lang lysegrøn nederdel derfra også, købt i en anfald af sindsforvirring. Jeg KAN ikke bevæge mig med det daskende om benene. Den passer mig heller ikke. Men kanten var rigtig pæn… :doh: Måske du kan bruge den til noget? (En kjole til Brian…:slem:)

-LOL -LOL -LOL
DET vil jeg gerne købe biletter til… :muhaha2:

[quote=Barky;511235]-LOL

Tak for det billede på indersiden!! :klapper:[/quote]

Altid til tjeneste-engel

Så mangler der bare du får nogen briller med “ægte” diamanter - så er perseriet helt på plads :høhø: