Det går jo helt galt

Hæ, Lis… du si’r noget!!!

Husk de lange hvide handsker, det er absolut et must :wink:

Eller i andre farver - Ann kan evt låne af mig, jeg har et arsenal, plus vifter :tihi:

[quote=Ann R;511164]Var det ikke grønt og lilla - eller noget? :gruble: Men jo, jeg husker godt noget med en masse pailetter - jeg så det dog aldrig i brug.

[/quote]

Pailletrædslen til Camilla kan ses her galleriet under 2008 - jeg ved ikke helt om jeg skal være grædefærdig eller stolt af at det faktisk blev valgt som et af udstillingens flotteste bure :rolleyes:

Det andet sæt, som I omtaler, blev solgt til en somaliopdrætter, der nær havde fået hjerteslag over mit forslag - babylyseblå og flaskegrønt… sættet kan i øvrigt ses på samme hjemmeside - det blev kåret som et af de tre pæneste bursæt i år :thumbup:

Ann - der er noget helt galt med dit link! -LOL

Ja… det kan jeg se… skynder mig lige at rette -LOL

:høhø:

Her ville jeg jo gerne se de omtalte bursæt… :tihi:

Billede 8 på denne side viser pailletburet http://www.mis-dyrskue.dk/fotoalbum2008.html
Billede 23 viser den ene kat fra paillletburet på sin pailletpude oppe til racepræsentation:ok:

-LOL

Jeg må jo nok indrømme at jeg syns det er mere specielt end det er kønt… Pallietter har aldrig rigtig været mig. :tihi:

Men det var da lidt sjovt at se på siden, jeg kender Nille Magnusson. Smadder sød pige! Har også været hjemme og hilse på hendes missere for nogen år siden.

altså ann - er du en af dem der giver perser-ejere deres ry som overpyntedeputtenuttede.
jeg håber jeg en dag ser dig og brian på en udstilling, med hans glam og glimmer :slight_smile:

Arjjj… det håber jeg s*tme ikke! :blegne::klapper:
Jeg kan virkelig ikke fordrage den slags og det ligger SÅ langt fra min personlighed…
Det her blev købt i et anfald af galgenhumor… hvis I vidste, hvor meget GRIN jeg, Camilla/dkkorat og Inge/cæsar har lavet med koncept “Udstilling af perser”…
De lange hvide handsker, Inge hentyder til, er en del af det… de skal bruges for ikke at få fedtfingre i perserpelsen :tihi:

I Herfølge blev Brian udstillet i groftvævet hør med tryk af sorte katte, sort burbund og en sort phleather-hule… Dét er mere min stil - jeg er ret sikker på at folk, som kender mig, ville forvente at sættet i det mindste var lavet, måske ikke til, men så i hvert fald af mig :wink:

jeg håber jeg en dag ser dig og brian på en udstilling, med hans glam og glimmer :slight_smile:

Og når engang jeg bliver meget rig, så har jeg det ultimative bursæt til ham… der helt klart involverer bling og blonder, men nok ikke liiiige på den måde, man normalt ville forvente til et perserbur :høhø:

[quote=Barky;511516]-LOL

Jeg må jo nok indrømme at jeg syns det er mere specielt end det er kønt… Pallietter har aldrig rigtig været mig. :tihi:

[/quote]

Hvorfor tror du, at jeg konsekvent omtaler sættet som pailletrædslen ??? :klapper:
Jeg er 100% sikker på at det er det styggeste bursæt, jeg nogensinde har lavet!
Men jeg lavede det også mest som en joke til Camilla, der havde været uforsigtig nok til at sende mig et billede af en eller anden kitch tankstationsgave iført lyserødt pailletskørt og havde sagt et eller andet med at sådan noget kunne hun godt tænke sig… at hun sikkert har ment farven, er en ubetydelig detalje!!!
Selv om sættet mest var ment som en joke, så er det altså lavet omhyggeligt nok… de der forbistrede fjerboaer er fx syet på i hånden!!! :rock:

Edit; Skulle lige kigge albummet hos Photobucket igennem efter noget andet og fandt sørme et lidt bedre billede af rædslen… Så værsgo - det eneste rigtig pæne på dette billede er katten :smiley:

Hvad sagde koraterne egentlig til den dér spejleffekt? (Holddaheltop… :cool: Prøver at forestille mig det f.eks. ramt af en spotlight… :uha:)
Og sad de fjer der stadig efter en hel udstillingsdag?
Jeg ved nemlig at havde det været mine - især Tullen - var der nok fjer overalt, undtagen på puderne efter meget kort tid :wink:

Jojo, boaen sidder skam endnu. Kattene - der var to i buret - tog sik ikke af spejleffekten, som klædte dem helt eventyrligt. Senere på dagen blev buret suppleret med en paillet-cowboyhat med boa + en dreamcatcher i grønne og pink nuancer. Det var er et ømt syn:tihi: Hvorfor skal alting være så pænt og kedeligt:? Dette var på Roskilde Dyrskue - publikum elskede åbenbart buret - det blev da pæneste bur dét år:tihi:

[quote=Ann K;511139]
Jeg har noget meget lyserødt satin liggende :muhaha2:[/quote]

Ville det ikke klæde en af mine piger, tror du:? Vi har jo talt om det der AUS-bur til Avra - passer det lyserøde satin til koala-sutskoene, som er lyserøde i ørerne:?:høhø: Den idé synes jeg vi skal arbejde lidt videre med:heya:

[quote=Ann R;511739]
Og sad de fjer der stadig efter en hel udstillingsdag?
Jeg ved nemlig at havde det været mine - især Tullen - var der nok fjer overalt, undtagen på puderne efter meget kort tid ;)[/quote]

Se, det var Camilla også helt overbevist om at hendes ville gøre - især fordi den ene kat i buret faktisk er Jihad, der helt fint lever op til sit navn - jeg var ret ligeglad, mente bare, at så havde kræene da noget at hygge sig med :smiley:

Joeh… det gør det vel… øhhhh… det er altså temmelig lyserødt - bare så du er advaret :tihi:
Har du ikke stadig thaisilken - den var en hel del bedre, også i farven… men det gik måske fløjten, da I flyttede?

NB… her følger en gåde… hvordan ser en Tjalfe ud, når den har møffet sig ind i en lang plastpose med flæskesvær???
Tjalfe glad… Jan knap så glad :klapper:

[quote=Ann K;511837]Joeh… det gør det vel… øhhhh… det er altså temmelig lyserødt - bare så du er advaret :tihi:
Har du ikke stadig thaisilken - den var en hel del bedre, også i farven… men det gik måske fløjten, da I flyttede? [/quote]

Ja:brist: Jeg tager sutskoene med ud til dig en dag, så arbejder vi videre derfra:høhø:
Og så skal vi finde noget mere støvet lyserød thaisilke:hjertehop:

NB… her følger en gåde… hvordan ser en Tjalfe ud, når den har møffet sig ind i en lang plastpose med flæskesvær???
Tjalfe glad… Jan knap så glad :klapper:

:heya::klapper::wehu::høhø:

Nej, Ann’s billede er fra Rødovre Centeret :slight_smile:

Medmindre de har puttet en Irma ind i hallen på Roskilde :smiley:

Så har jeg brugt de gardiner to gange - første gang var på Roskilde Dyrskue, hvor mit link også viser hen. Jeg har åbenbart også brugt dem til kattefremvisning i Rødovre Centret.