Det går stærkt her

Næsten for stærkt.

Vores killinger fyldte 5 uger i fredags, og nu sidder jeg her og har solgt en.
Og to andre er reserverede til to meget entusiastiske katteelskere -what-what

Det overrasker mig meget, at tingene går så stærkt.
Men det er jo positivt nok, at det ikke kun er mig selv, der synes de små rødder er uimodstålige :wehuu:

tillykke :slight_smile: hvor er det dejligt for jer :slight_smile:

afleverer du selv eller lader du dem hente ?

Personligt syntes jeg IKKE man kan skrive om de nævnte rødder uden at lægge billeder på :tihi:
MÅ vi se OM der er noget om snakken (at de er uimodståelige) så de der for hurtigt har fundet hjem :thumbup:

[quote=Battlestar;386904]tillykke :slight_smile: hvor er det dejligt for jer :slight_smile:

afleverer du selv eller lader du dem hente ?[/quote]

Jeg kan ikke beslutte mig for om det er godt eller ej. Jeg tror jo ikke jeg kan undvære de små vulkaner!

Jeg tror de to kommer til at være til afhentning til DARAKs udstilling i august. Vi hentede Missebarnet og Gakke efter udstillinger, og det fungerede rigtig godt for os.

[quote=kamikaze;386912]Personligt syntes jeg IKKE man kan skrive om de nævnte rødder uden at lægge billeder på :tihi:
MÅ vi se OM der er noget om snakken (at de er uimodståelige) så de der for hurtigt har fundet hjem :thumbup:[/quote]

De ér uimodstålige, bare se her [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=18941”]Missebarnsbørnene - 5 uger plus lidt[/ame] :høhø: