Det har ved nærmere eftersyn vist sig

at der er en lille PIGE i kuldet…
navnet bliver så Anakina i stedet for Anakin

-wehuu

Ja, sådan kan det gå -tihi

Ja Stine, men det gør nu ikke noget… ud over at hun så kommer “til salg” på et tidspunkt…

Det førstår jeg ikke lige -upssa

Skal drengene ikke også sælges:?

jo jo men de er solgt

-lyside ahhhh… -tihi

Det var skisme da også hurtigt :smiley:

Bente er hurtig:-))

Beholder du tøsen?

Ha ha ha Lis, nej det gør jeg ikke…jo indtil en egnet killingekøber dukker op…

Hvad er du for en opdrætter? :eek:
Efter tre/fire mere eller mindre mislykkede fødsler kommer der endelig nogle dejlige killinger, og så beholder du ikke en selv? :?
(Hvorfor skulle hun så partout parres?)

Og når vi nu med lodder og trisser har fået den ene til at være en lille tøs, hvorfor beholder du så ikke hende som afløser for sin mor.
Tænk dig nu om Bente Haneben. -tihi

Hunkillingen har desværre for lidt hvidt… og det er heller ikke utænkeligt at hun bliver her… lad os nu se hvordan hun udvikler sig…hun er jo kun lige godt en uge…

Et stort tillykke Bente, med bebserne:)
Dejligt det kunne lykkedes med Dahlia, hun får så smukke killinger, og det gør det da ikke mindre med Tango som far:)

Tak skal du have pernille…ja det er rigtig dejligt…

Nå, Bente, nu kommer en velbevaret hemmelighed.
Det tog mig 10 år før jeg var i stand til at kønsbestemme killinger - nøj, jeg syntes det var flovt som årene gik.
Det er nemmest at se kønnet mens de er nyfødte og våde - hunkatten ligner en ene løkke på en sløjfe:-)

Hi hi hi Lis, jamen jeg tjekkede også kønnet da de var helt nye…og har så ikke tjekket igen før i går, og så kunne jeg se at den sorte ikke lignede de røde mellem benene… jeg vil huske det med sløjfen til næste gang…

Åh ja, et råd mere, det har jeg flittigt brugt.
Billeder af bagpartiet, helst på våde nyfødte, ind i putteren med dem og sammenlign - vupti så kan det ses:-)

Tak, Lis, jeg tager gerne imod alle de gode råd der findes…GGGGG

Kender det godt Bente,i de kuld jeg lige har fået troede jeg også at der var flest drenge, men der bliver flere og flere piger for hver dag hi hi, nå men jeg lærer det vel også en dag.
Det var altså ikke kun drengeår alligevel.
Hilsen Lisbeth

Nej Lisbeth, ikke KUN, men vi er KUN mennesker, og vi kan bestemt godt fejle af og til…