Det hele startede med

[QUOTE=Skattekat;770808]Det ved jeg så ikke om er helt rigtigt, de tre katte er jo allerede ‘‘so last year’’ :S
Du er snart nødt til at opdatere med model 2012 :muhaha:[/QUOTE]

Jamen jeg kommer gerne forbi og henter Bambina :muhaha:

[QUOTE=Mette S;770408]Hold da op, det er godt nok en nem stopklods du har dig der hva :stuck_out_tongue: den er der vidst mange her inde der gerne vil låne :høhø:

Hvor er de smukke! Hvornår flytter de ind?[/QUOTE]

De flytter ind engang i uge 6 (så vil du nusse, er du velkommen i uge syv eller senere ;-)…

Og grunden til min stopklods er så sød, er at der i min psykolog udarbejdede rapport, står at jeg har brug for at omgive mig med dyr - for at kunne slappe af…

Men han er nu alligevel en stopklods… For det er ikke hvad som helst jeg skal komme hjem med :wink:

Yep den vide har boet hos mig i tre måneder (er der virkelig gået så lang tid…:yikes: om to dage) og han bliver 11 måneder i morgen…:høhø::tihi::stuck_out_tongue:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;770753]Heheh du er endnu værre end mig L

Og hvor jeg dog kan forstå dig. Jeg tør slet ikke kigge på killinger for tiden, for … uhhh… vi har egentlig lovet Phumba at hun skal slippe for flere invasioner i hendes iv.

Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor gammel hun har tænkt sig at blive L Hun er jo kun 11… såøeh…

Tillykke med de nye :D[/QUOTE]

Er jeg det… Jamen altså… Jeg blev jo bare fristet sådan lidt - og jeg kunne jo se at de passede ind… og min søn har jo ikke sin egen maine coon og det kunne vi jo ikke have vel???:surrender1::høhø:

Det var også hovedårsagen at vi valgte at købe Chuck også, man skiller jo ikke bedste venner gør man?[QUOTE=Sannela;770111]Neeeej, hvor godt!!!
Elsker når to katte der er glade for hinanden, kan flytte ud sammen!![/QUOTE]

Hvor er de lækre :slight_smile: :smiley: kan godt forstå du måtte have dem begge :smiley:

Det kunne være hyggeligt om du lavede en tråd med billeder af alle dine missere :smiley:

Hun er model 2008, så den går ikke :wink:

[QUOTE=Nethe;770847]De flytter ind engang i uge 6 (så vil du nusse, er du velkommen i uge syv eller senere ;-)…

Og grunden til min stopklods er så sød, er at der i min psykolog udarbejdede rapport, står at jeg har brug for at omgive mig med dyr - for at kunne slappe af…

Men han er nu alligevel en stopklods… For det er ikke hvad som helst jeg skal komme hjem med ;-)[/QUOTE]

Jamen det vil jeg rigtig gerne :slight_smile:

Og sikke en dejlig ting at have stående sort på hvidt, dyr ER også skønne, især katte. :slight_smile:

Og der pakkes nu tøj, seler og klargøres transportkasser, fordi uge seks for os starter i uge fem :wink: eller noget… I hvert fald er vi klar til at drage afsted på fredag… Fang os hvis I kan :wink: