Det "hemmelige" Bandemedlem

Heyyyy Folks…
Efter fjernelse af lidt overflødigt dingeldangel i bagdelen og en tusch i ørerne, er det nu tid til at jeg skal lære mine nye venner at kende…

Hmmm, rød pels… kort snude… store øjne… men hva’ er der liiige med de ører der, hva?
Nå… godkendt…

Heyyy… der er sg*dda en til rød… uden pels??? men dog med ører…

Nå… nok for idag… jeg har lige lidt arbejde der skal fra poten…

Navnet er f’resten Brian…

(Og kryds så lige fingre for at det vil lykkes, at integrere ham ind med de to tøzer og Thane :slight_smile: )

HaHa … så kom Brian jo :yah:

Tillykke med ham :slight_smile:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Vi krydser alt for at det kommer til at gå godt.

Brian hvis du skulle få brug for lidt støtte så kan jeg tilbyde flg:

Jesper (langnæse), han kan evt tolke for dig hvis det bliver nødvendig, det e min erfaring at de der langnæset katte ikke altid forstår os :tihi:

Yaba (fladnæse) han kan tolke mellem katsk og hundsk.

Hilsen

Cæsar

Årrrh skønne dreeng :love:

Håber det lykkes med sammeføring :slight_smile:

Ham har du da også snakket om i flere år, Ann :tihi:

Tillykke med ham :slight_smile:

Tillykke med ham :thumbup:

Håber alt vil gå glat :slight_smile:

Han er bare SÅ lækker Ann. :inlove:

Tillykke med ham :thumbup:

Det havde jeg hørt ude i byen…:stuck_out_tongue:

Hjertelig til lykke med det dejlige dyr…

Det skal nok gå Ann, en perser er ikke sådan at ryste…tillykke med ham, han ser dejlig ud

Nuiiiii…Brian :hjerte:

Du kan tro jeg krydser alt hvad der kan for at det bare glider som mig på en omgang isslag :høhø:

Stort tillykke med familieforøgelsen :thumbup:

Tillykke med den nye - hvor ser Brian fin ud…

:smiley:

Stort tillykke med Brian!!! (totalt-bandenavn!:rock:)

Jeg håber at sammenførslen kommer til at gå lige så godt som det ser ud til.:kryds:

Og så er han da en flot perser!:wehuu: (Rød er yndlingsfarven herhjemme…:inlove:)

Næææh hvor ér han fiiin :slight_smile:

Tillykke med “Din Brian” :slight_smile:

/Mette

Hva’ så’ Brian der…

Hvor er han bare fin Ann :slight_smile: tillykke med ham!!

Hvor er din lille Brian fiiiin :wehuu: Det var godt nok en sød hemmelighed :hjerte: :smiley:

Så kom han frem i lyset :stuck_out_tongue:

[quote=Ann K;445030]

(Og kryds så lige fingre for at det vil lykkes, at integrere ham ind med de to tøzer og Thane :slight_smile: )[/quote]

Hvad med de 2 gamle ?

Tillykke med ham :wink:

Og ja, held og lykke med det hele :smiley:

Tillykke med din Brian :slight_smile: Jeg har også en Brian, han har så godt nok kun 2 ben og er ikke så flot rødhåret :wink:

Brian så gerne at jeg havde tilføjet "The Maine Coon Slayer "… men af hensyn til Thanes værdighed, så undlod jeg :wink:

Jeg håber at sammenførslen kommer til at gå lige så godt som det ser ud til.:kryds:

Vi tager det laaaaangsomt… Brian har lige nogle hormoner, der skal dunste helt af - og Striglerne skal også lige have tid til at kapere det hele…
Men introduktionen er i gang - indtil videre ar han helt introduceret til begge hundene… og delvist Thane.

Fordelen er at godt nok har ca 2 årige Brian været fertil, men han har aldrig parret… Jeg havde ikke taget ham ellers.

Og så er han da en flot perser!:wehuu: (Rød er yndlingsfarven herhjemme…:inlove:)

Tak, det var sødt sagt af dig - og alle andre, som har talt pænt om hans udseende…
Personligt mener jeg jo at han er temmelig grim… men vældig sød :smiley:
(jeg er bare ikke til perserens udseende!!!)

[quote=Dorte Birkedal;445363]
Hvad med de 2 gamle ?[/quote]

De ved selvfølgelig at han er i huset… men det er ikke og har aldrig været meningen at Brian skal have noget med dem at gøre!
Så vi lever med zoneopdeling… i en periode.

Ha!

Tillykke med ham :smiley: - han skal nok blive fint integreret i banden, han kommer jo med gang-tatoo og det hele :rock: