Det ligner noget der er løgn

lige nu - godt forsinket er der kommet gang i arbejedet igen - der er ryddet om man kan sige så …

ihh hvor jeg glæder mig til at se det færdige:) tror bare det bliver så flot.
MVH Rikke

Hvor bliver det fint Lis. :slight_smile:

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om du mon ønsker dig en ny postkasse i julegave?

[QUOTE=KKH;918292]Hvor bliver det fint Lis. :slight_smile:

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om du mon ønsker dig en ny postkasse i julegave?[/QUOTE]

Jeg har en ny postkasse - en fødselsdagsgave:-)

VI grinede altså da tømmeren hamrede den gamle ned igen - det ligner noget der er løgn - men som han sagde den nye postkasse er ikke oppe i morgen.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;918295]Jeg har en ny postkasse - en fødselsdagsgave:-)

VI grinede altså da tømmeren hamrede den gamle ned igen - det ligner noget der er løgn - men som han sagde den nye postkasse er ikke oppe i morgen.[/QUOTE]

Hihi så må jeg finde en anden som kan arve vores gamle, men meget pæne galvaniseret postkasse.

Hvor bliver det spændende at se det færdigt!

Det bliver spændende at se det færdigt - fantasien fejler ihvertfald ikke noget:-)

Indrømmet jeg bliver så glad når alle der kommer på p-pladsen kommer hen til mig i min arbejdsiver og fortæller flot det der er lavet er. Fantastisk mand jeg har fået fat i til at lave det - der bliver ikke sprunget over hvor gærdet er lavest - det er sørme flot arbejde … Han fik lige en opgave mere - der skal nye brædder på det af skuret der vender ud mod forhaven. Jeg var begyndt at slibe på det - havde nok på fornemmelsen hvor det bar hen - så ingen grund til at hænge dyr maling på det. Ikke de bedste materialer de brugte da det blev lavet for 25 år siden. Så nu kan jeg male det inden det bliver sat op . det får to gange gør det …

I morgen kan jeg samle Pipe kassen - den er malet to gange. Det bliver lidt spændende:.-)

Hvor er det godt, at du husker at tage før- og efterbilleder (eller altså jeg
regner med, at du også tager efterbilleder :tihi:). Jeg glemmer så tit at tage
billeder, når vi har projekter herhjemme, og det er bare så ærgerligt bagefter.

Altså i skrivende stund er jeg mest imponeret af det tjære-stads der er kommet på de bambus stolper… Dét er godt håndværk :tihi: :slight_smile: Men jo… det skal nok blive godt :slight_smile:

Det bliver alle tiders - jeg beundrer din energi.:thumbup:

Det har rykket idag - nu er der fliser. Jeg har en gammel møllesten der skal lægges ned over ved hortensiaen og så er der skæringerne rundt om brønddækslerne. Men jeg kan meget bedre fornemme det færdige resultat nu.

Og kede mig skal jeg ikke, når jeg ikke fejer sand ned mellem fliserne, er der både grus og fliser i overskud fra forhaven - det skal transporteres gennem huset til baghaven hvor der bliver lagt fliser i urtehaven hvor mine Pipe højbede skal stå, dem skal jeg lige ha’ malet også - de var 30% billigere umalet trykimprægneret. Det laver han i week-enden uge 35 -. altså den 1. og 2.9. Jeg må tage det slæb over en masse dage - det er temmelig hårdt - men han gør det jo ikke gratis - men han gør det godt nok hurtigere:-)

Det ser bare allerede super godt ud! Det bliver da super godt!

Øv det begyndte at regne - postkassen er oppe - de bambusstolper indfrier mere end mine forventninger. Det manglende hegn er oppe - og han er stort set færdig med finarbejdet med fliserne.

Her er et billede af da morfars møllesten blev tilpasset . Super præcist arbejde - det færdige resultat er en fryd for øjet og af stor værdi for mig, fordi at hugge rillerne ud i møllesten var min morfars arbejde

Hold da op hvor sker der noget :smiley:

Hvor bliver det godt! Og fed detajle med møllestenen!!

Super flot Lis, det skal du nok blive glad for når det er færdigt :ok:
VH
Susanne

I morgen laves de sidste flisetilpasninger, udestuen får den manglende tagrende og døren derude et håndtag, udhuset får nyt tag, det er utæt - og så kommer den nye køkkenbordplade, vask og vandhane op. Det har været et super samarbejde, meget tilfredsstillende. Kommer igen om godt 14 dage og lægger fliser i urtehaven hvor jeg skal have højbede - presset ind til en week-end - da jeg skal kunne lukke kattene væk - det kan jeg ikke i slutningen af måneden da soveværelset så er optaget af en hunkat med killinger. Selvom han siger han er til hund - så facinerer det ham nu med kattene:-)

Han var så venlig at aflevere en rampe så jeg kan køre grus og fliser om i baghaven - flink fyr :slight_smile: