Det regnestykke kommer vist aldrig til at gå op!

14 katte og kun 2 nullerputtere! Ja det er jo alt for lidt! Men de er godt nok glade for de to jeg købte af Brita i Vorbasse.
Jeg tror faktisk alle kattene har ligget i dem, på skift altså :tihi: men jeg har kun fået billeder af nogle af dem:
Batman:

Max:

Chivas han er den der bruger dem mest:

Wendy, det her billede er taget ca 10min efter vi kom hjem med sengene:

Rex:

Felix:

Asti, det er ret usædvanligt han ligger næsten aldrig i noget som helst, han vil helst ligge midt på gulvet og flyde og være i vejen :høhø: :

Cirkeline:

Nej, du må have fat i nogle flere :høhø:
Skønne foto af nogle smukke hyggemisser :wehuu:
Hvor er det en flot nullerput :thumbup:

Aiiii, hva’ :?
Gider Brita virkelig ikke sy flere nullerputtere til dine katte … dét er alligevel for galt! :rock:

hehe…det skal administeres ser det ud til.
Måske skal alle have lige meget tid i nullerputen, så du må til at administrere og holde øje med tiden, så ingen bliver snydt!:tihi:

Nej ikke med nullerputtere i den str i hvert fald :wink: Du må fluks have fat i nogle flere… er du ikke elsket af misserne i forvejen, så bliver du det :wink:

Dejlige billeder. Man kan jo ikke få alt på én gang - og der kommer nok flere nullerputter efterhånden. :slight_smile:

Ja jeg komme nok til at give mig og købe nogle flere :slight_smile:
Der gik lige én mere i fotofælden igår:
Silke:

Sikke de hygger i den smukke nullerput. :wehuu:

Asti, skal da ikke tvinges til at ligge i den der nullerput der, send du ham bare her hjem, der må han heller end gerne ligge og flyde midt på gulvet sammen med Gismo, og være ALT det i vejen han vil. :hjerte: :tihi:
(Er det til at se, jeg er helt helt vild med ham … ? :ups: )

[QUOTE=Kimilla;745083]Sikke de hygger i den smukke nullerput. :wehuu:

Asti, skal da ikke tvinges til at ligge i den der nullerput der, send du ham bare her hjem, der må han heller end gerne ligge og flyde midt på gulvet sammen med Gismo, og være ALT det i vejen han vil. :hjerte: :tihi:
(Er det til at se, jeg er helt helt vild med ham … ? :ups: )[/QUOTE]

Nej det er ikke galt Camilla…måske lidt :tihi:
det værste han præsterer er at ligge og fylde et helt trappetrin, godt nok er han hvid, men hvis der er mørkt er det først i sidste øjeblik jeg får øje på ham og så at prøve at undgå at træde på ham ved at tage to trin på én gang når man er på vej ned…det er utrolig det ik er gået galt endnu :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;745087]Nej det er ikke galt Camilla…måske lidt :tihi:
det værste han præsterer er at ligge og fylde et helt trappetrin, godt nok er han hvid, men hvis der er mørkt er det først i sidste øjeblik jeg får øje på ham og så at prøve at undgå at træde på ham ved at tage to trin på én gang når man er på vej ned…det er utrolig det ik er gået galt endnu :-)[/QUOTE]

Jeg kender det godt med når de sidder eller ligger på et trin. - Her ser dem, men de flytter sig ikke. G
Vi har Gismo og hans “se miiiiiiiig”. Han går ind foran. Eller hvis han sidder hvor man går, så svinger han næsten halen ind under foden når man går forbi. G Tosset kat!

Jeg vil da også gerne hjælpe lidt.
Kan læse at ham her er den der bruger dem mest…hvis jeg så henter ham, så er der meget mere nullerput-tid til de andre.
En aftale??
:klap::klap:

Du siger blot TIL, Elisabeth…og jeg kan tage med til Brædstrup og så sparer du endda portoen.
2 senge til 14 mis…det er en KATastrofe, griner

[QUOTE=Sannela;745106]Jeg vil da også gerne hjælpe lidt.
Kan læse at ham her er den der bruger dem mest…hvis jeg så henter ham, så er der meget mere nullerput-tid til de andre.
En aftale??
:klap::klap:[/QUOTE]

[QUOTE=kamikaze;745150]Du siger blot TIL, Elisabeth…og jeg kan tage med til Brædstrup og så sparer du endda portoen.
2 senge til 14 mis…det er en KATastrofe, griner[/QUOTE]

Ja man skal da ikke sige I ikke er villige til at hjælpe herinde :høhø:
Jeg tror nu jeg tager chancen og “holder mine misser ud” lidt længere :tihi: Ham Chivas er bare den største puttegøj der findes. Jeg tror også at hvis han skulle nogen steder hen ville han bare ha sin fine nye seng med. :tihi:

M.h.t flere senge så må vi vist lige sparer lidt flere lommepenge sammen inden vi skal have flere, du hører fra mig Brita (med ét t :D)