Det sidste foto

Jeg har fundet det sidste foto, som jeg tog af Nemo. Man kan faktisk tydelig se i hans øjne, at han har smerter her. Det er taget få dage før aflivningen.

Det bekræfter mig i mit valg, og samtidig, så glæder det mig at se, så stolt og smuk han sidder der.

Det er iøvrigt tankevækkende at se, at fotoet er blevet sløret, som om, at han allerede er på vej til at glide væk mod lyset.

Jeg vil dele det med jer.

Måske har I også sådan et sidste foto af nogle af jeres kære dyr, som I har mistet gennem tiden? Så håber jeg, at flere vil dele dem her.

Tak for billedet :slight_smile: Er det ikke også ham, du har i din avatar?

Hvor var han dog smuk-wehuu
Jeg forstår godt din store sorg.

-brist Kærligst
Mona

Joh det er ham, men der har han været længe den bettegøj:-) I avataren altså.

Meget smukt og tankevækkende foto…

Jeg har et af min Copycat, taget dagen før hun blev lagt til at sove…
Skal finde det…

Smuk billede af Nemo -riprip
Dette er nok ikke mit sidste billede af Sophie, men stedet er det samme som hun valgte at sove ind. Jeg får stadig en stor klump i halsen når jeg tænker på den dag.

Her er det sidste billede af Becky inden hun gik over broen-ked

Becky var godt nok en smuk kat. -love

Super sørgelig tråd denne.

Det sidste billede af Pumse har jeg slet ikke lyst til at finde frem, han lå i sin kattehule, og var helt svimmel fordi hans svigtende nyrer havde givet ham hjerneskade, så han lå bare og var helt ør og havde det bedst når han kunne sove. Så her er eet fra da han stadig var ved bevidsthed, og lå og nød vintersolen i mine forældres havestue.

Og her er et billede af Panter fra da han blev passet hos mine forældre i deres hus og døde af noget lungebetændelse/influenza, mens jeg var væk i USA på studieophold. Min mor sendte mig dette billede af ham, og jeg mindes hvordan min verden brast midt i en eksamensperiode på den anden side af jorden, og hvordan jeg tudede hver gang jeg fandt et sort kattehår på min sweater.

Panter er den sorte bamse bagerst i billedet, det er Tiger som sidder som en frisk og sød ungkat foran ham.

Åh mand, nu sidder jeg og tuder igen midt i en eksamensperiode. -brist

puha, jeg får det helt dårligt når jeg ser disse billeder, tager rigtig mange billeder af vores katte og især af daffy, for vi ved ikke hvor længe vi har ham, dog virker han umiddelbar ganske frisk og leger og fjoller osv, så der er nok ikke grund til bekymring.

har jo oplevet nemo til fordrag om klikkertræning i randers og han var altså en rigtig skøn og flot kat.
i går til studiekreds jule afslutning i randers blev der tændt et lys for nemo

Tak for smukke fotos af smukke dyr.

Og tak til Randers kredsen fordi I tændte det lys. Det berører mig dybt. Tak

[quote=Sheer;74757]Becky var godt nok en smuk kat. -love
[/quote]
Tak ja hun var så dejlig-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

De sidste fotos af Neelix (også ham jeg har på min avatar)… Puha, det er 4 uger siden i morgen, og jeg er stadig tudefjæs -ked

De sidste billeder af Freya, taget den sidste nat vi havde sammen. Jeg sad oppe med hende hele natten og oplevede hvordan hun fik det værre og værre til trods for medicinsk behandling hos vagtlæge. Man kan også se på især det første billede at hun har ondt:

Den 30 november var det 3 år siden jeg mistede min lillepige og jeg savner hende som var det i går -ked

Jeg har ingen sidste billeder af min Dina pige da jeg ikke havde digital aperart dengang.

Smukke misser i alle smmen har måtte sige farvel til.

Helle, det sidste billede af Nemo er ret godt af ham, han serfaktisk ud til at være træt og klar over han snart skulle videre.

Puha , den her er godt nok stor slem , sikke en grædetråd -ked… Det er måske ikke den sidste billede ,af min højt elsket Putter som jeg mistede for lidt over en måned siden , da hans hjerte ikke kunne mere -brist

Sikke en masse smukke katte:-)

Husk at de kommer igen. Ægypterne mente at kattene kunne rejse ind i de dødes rige og tilbage igen. Nogle gange med beskeder til afdøde, andre gange for at aflevere en afdød og nogle gange selv. Men de kom altid tilbage igen.

Hold øje - men bare rolig. Ellers så ser de jer, når den tid er:-)

MVH

Sidder og bliver helt ked…