Det sidste kuld

Åhh hvor er hun vidunderlig, krydser hvad jeg kan for det går uden problemer og du får hvad du ønsker dig. Håber da der måske kan komme en extra knægt i kuldet ss

MVH
Gitte

:felix::felix::felix::felix:

Her sker ikke meget…

:gruble: :thumbdown:

uh håbede lige der var kommet små, vi venter i spænding

MVH
Gitte

:ihhaltsåå:-felixsylvester

Hvor er hun skøn Gitte :hjerte:

Jeg håber hun gemmer på det du ønsker dig.

Hvor er hun bare smuk - og super stolt kan man se… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg gætter på 3 smukke charmetrolde :inlove::inlove::inlove:

Så kom de :slight_smile:

G’nat:tihi:

[QUOTE=Gidahmir;792382]Så kom de :slight_smile:
G’nat:tihi:[/QUOTE]

Skal man sige tillykke? :slight_smile:

Det gør jeg ihvertfald :smiley: Tillykke med dem… Hvor mange blev det til? :wink:

[QUOTE=Gidahmir;792382]Så kom de :slight_smile:

G’nat:tihi:[/QUOTE]

Gitte for faen, sådan kan man da ikke bare sige og så gå! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Gidahmir;792382]Så kom de :slight_smile:

G’nat:tihi:[/QUOTE]

:besvimer::besvimer::besvimer:

DET gjorde du bare ikke :uha:

Haha eij Det var tavligt :slight_smile: så følger man rigtig med i tråden og får en halv vind :høhø: Men tilykke med dem, krydser for der er en minikalle :slight_smile:

Jeg må nok hellere komme med en ordentlig up-date, men I se gennem fingre med stavefejl og dårlig formulering…for jeg er bare dødtræt. 3 timers sammenlagt søvn er alt for lidt til en gammel kone som mig.

Fødslen gik i gang kl. 23.10. Der kom en Kalle - men det var desværre en sædefødsel og Sølvpilens veer kom ikke så ofte, og de var ikke særlige kraftige. På trods af ihærdig indsats med parafin olie, og vaskeklud og træk, når der endelig var en vé, havde han ligget for længe, og var død, da han kom ud. Jeg prøvede at genoplive ham, men uden held. :ked: Det var ellers en ordenlig bamse på 114 gram.

Kort tid efter kom der en yndig tortie/smoke van rotte på 84 gram. Hun blev så efterfulgt af creme/hvid harlekin dreng på 107 gram, og til sidst endnu en lille tortie harlekin rotte på 82 gram.

Sølvpilen elsker sine børn, og de havde fundet mælkebaren, da jeg stod op 2 timer efter.

Heldigvis har hun ikke arvet sin mors idéer om, at babyer skal bo under sengen.

Nu håber jeg bare inderligt, at det kommer til at gå smertefrit med de små.

:ballon::ballon::ballon::ballon:

TILLYKKE med bebserne

Tillykke med de små:)

Pyha sikke noget med den førstefødte :ked: det må da være en af de væreste ting ved en kattefødsel. Men dejligt at det gik godt med de andre. Stort tillykke med dem :slight_smile: og husk billeder når du lige får sovet lidt :slight_smile:

Tillykke med babyerne, øv for ham som ikke klarede den :kram: :ked:

Stort tillykke med de små :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;792431]Jeg må nok hellere komme med en ordentlig up-date, men I sse gennem fingre med stavefejl og dårlig formulering…for jeg er bare dødtræt. 3 timers sammenlagt søvn er alt for lidt til en gammel kone som mig.

Fødslen gik i gang kl. 23.10. Der kom en Kalle - men det var desværre en sædefødsel og Sølvpilens veer kom ikke så ofte, og de var ikke særlige kraftige. På trods af ihærdig indsats med parafin olie, og vaskeklud og træ, når der endelig var en vé, havde han ligget for længe, og var død, da han kom ud. Jeg prøvede at genoplive ham, men uden held. :ked: Det var ellers en ordenlig bamse på 114 gram.

Kort tid efter kom der en yndig tortie/smoke van rotte på 84 gram. Hun blev så efterfulgt af creme/hvid harlekin dreng på 107 gram, og til sidst endnu en lille tortie harlekin rotte på 82 gram.

Sølvpilen elsker sine børn, og de havde fundet mælkebaren, da jeg stod op 2 timer efter.

Heldigvis har hun ikke arvet sin mors idéer om, at babyer skal bo under sengen.

Nu håber jeg bare inderligt, at det kommer til at gå smertefrit med de små.[/QUOTE]

Åhh nej, tortier :besvimer: