Det siges, at jeg ikke må beholde dem alle, så jeg skal vel til det ;)

Disse små artige herligheder vil være klar til at flytte hjemmefra i uge 9.
Prisen er 5000 kr, hvilket inkludere neutralisation, vaccineret x 2, fri for parasitter og aflevering i sit nye hjem. Der er selvf. fri returret og livslang support :høhø:

  1. Silver Cookie … Blå sølv spotted orientalsk pige.
    En fin lille sød pige, der godt kan sætte drengene på plads :høhø:

[COLOR=inherit !important][FONT=inherit]
2) Woody Woodpecker … Sort ticked orientalsk dreng.
En lidt forsigtig dreng, der er ret godt typet, hvis udstilling har interesse. (Option)

  1. Loud Brownie … Brun sølv tabbymasket siameser dreng.
    Kuldets lille snakkesalige og kontaktsøgende fyr.

  2. Blond Lace … Cinnamon tabbymasket siameser pige.
    Virkelig typisk pige med fine feminine træk og hun er yderst kærlig.

  3. Big Ben … Lillamasket med hvid siameser dreng.
    Kuldets “bøf” En stor glad fyr! (Option)

[/FONT][/COLOR]
[FONT=inherit]
[/FONT]

Henvendelse enten her på KG, på tlf 40858053 efter 17 eller på mail [email protected]

Åh altså, hvis jeg kunne, så tog jeg dem alle sammen :wehuu:

Pyyyh og lettet suk… :tihi: Godt at der står ‘Option’ på både Ben og Woody. :høhø:

Option betyder jo ikke at de er solgt - så du må hellere skynde dig at kontakte Anne og spørge på dem :stuck_out_tongue:

Og som det ser ud nu pga. manglende reaktion fra begge mulige købere, så er de nok ledige igen snart :høhø:

Fcuk!! :uha:

I morgen taber jeg kampen om ikke at forelske mig for meget fuldstændig. Jeg kan mærke det. Dumme stopklods herhjemme bliver meget upopulær når han bliver ved med at sige nej :thumbdown: :surrender1:

Hvor ser de dejlige ud, og jeg kan læse at de allerede har deres egne små personligheder :høhø: :ok:
Det er noget af det “værste” eller rettere bedste ved at have killinger - man forelsker sig sådan i hver og en :wehuu:

Så er alle fuldt ledige igen :stuck_out_tongue:

Det er altså fuldstændigt uforståeligt for mig.
Jeg har jo mødt dem ‘live’ og ville elske at bo sammen med en af de killinger. :wehuu:
Jeg ved om nogen hvor skøn sådan en Ilikethis-kat er. :hjerte:

Uhh ham Big ben… :heart::heart::heart::heart:

Jeg vil bare lige sige, at kan man lide min Brian… så kan man også lide Loud Brownie… Han er en Brian-klon og så lige lidt mere :smiley:

Jeg ønsker mig allesammen :wehuu:

Lidt billeder fra i dag :høhø:

Hold da ooopp hvor jeg bare forelsker mig mere og mere i de små vidundere :smelter:

Det er simpelthen de lækreste killinger ever. Ham Woody er så smuk <3 ville da næsten ønske jeg stod og skulle have siataler kastrat til show, gad sørme godt komme på weekend og få stillet mine abstinenser for siataler nus

Ham Woody får mig lidt til at ønske mig en siataler :ups:

Lige en bette opdatering :høhø:

Lacey er reserveret og emigrerer til Norge og da jeg har besluttet, at Sami ikke skal lave flere killinger herhjemme, så beholder jeg selv Cookie efter ham … så de 2 tøser er ikke længere ledige på marked :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig så meget til at følge Cookie - min favorit i kuldet :smiley: :hjerte:

Også min :inlove: