Det siges, at jeg ikke må beholde dem alle, så jeg skal vel til det ;)

Sikke en god beslutning, at beholde Cookie. Hun er så fin og har de flotteste spotter - og temperamentet er der jo bestemt heller ikke noget helt med. :wehuu:

[QUOTE=anne p;1303651]Lige en bette opdatering :høhø:

Lacey er reserveret og emigrerer til Norge og da jeg har besluttet, at Sami ikke skal lave flere killinger herhjemme, så beholder jeg selv Cookie efter ham … så de 2 tøser er ikke længere ledige på marked :p[/QUOTE]

Pyha, godt den ikke var med billeder :wink:

Men drengene er stadig til salg. Mangler I ikke sådan en lille frisk siatalerfyr i samlingen? :stuck_out_tongue:

Drengene er stadig ledige, så lige et par billeder, hvis der er nogle der kan fristes :stuck_out_tongue:

Først Ben og Woody … desværre det eneste rimlige billede af Ben i dag, resten var noget splattet :ups:

Så Woody linselus igen igen sammen med Brownie :hjerte:

Så 4 på stribe … Linselusen, Ben og Brownie ovenpå Lacey :høhø:

Ih altså, det ender jo med, at vi bliver nødt til at få den Kat IV - bare for at hjælpe en ven i nøden :wink:

Og det har slet ikke noget med at gøre, at du er ret forliebt i Woody, vel? :høhø:

Jeg så ham først :rock: Men desværre er jeg jo underlagt begrænsninger i den nye husorden :ked:

Nej nej, han er grim :hjerte:

Ih, så må vi finde en anden.

Sløjfe på og hen til Kamilla? :tihi:

[QUOTE=Lykke;1304717]Ih, så må vi finde en anden.

Sløjfe på og hen til Kamilla? :tihi:[/QUOTE]
Meget gerne, men jeg er desværre også underlagt en husorden :thumbdown:

Håber (og gruer for) at du snart får dem solgt, så jeg ikke kan blive ved med at drømme om lidt frisk selskab til mine skovkatte damer, - og mig selv. De er godtnok skønne… :hjerte:

Drømme skader ingen … men jeg har nu altid syntes, at den slags skal føres ud i livet, så jeg ikke fortyder at jeg ikke gjorde det når jeg bliver gammel :stuck_out_tongue:

Så bliver mangen et pigehjerte knust :høhø: … Woody er reserveret

Ja! Magen til ambivalent følelse skal man lede længe efter. :brist::thumbup::tihi:
Stort tillykke til Woodys kommende dåseåbner. :ok:

Pyha! :tihi:

:brist:

:brist::cry: Åh Woody din dejlige knægt. Men også stort tillykke med det nye hjem :thumbup:

Åh, håber han bliver mega forkælet altid :hjerte:

Uh, der er nogen, der er heldige der!

Hold nu op der er en der er heldig:hjerte::brist:
Gid jeg havde plads til sådan en lille fyr:pote:

Så er drengene og deres mor blevet fikset … drengene hænger allerede i de gardiner jeg ikke har :stuck_out_tongue: … Trunten er lidt hårdere ramt men klare det nu ellers flot … tøserne fik en billig omgang med deres sidste vaccine og et fint stempel bag på deres stamtavle :høhø:

Hvornår flytter smukke Woody hjemmefra? Håber så inderligt at han må komme med til Århus så jeg rigtig kan kramme ham :wehuu: