Det sker også i Danmark

Dette indlæg er ikke for dramaens skyld, men jeg har på EB og BT fundet en rigtig grim historie om kattemishandling i Danmark.

Jeg er chokeret over at nogen kan finde på sådanne noget.

På en måde håber jeg at dyrlægen tager fejl og at der i virkligheden er tale om en påkørsel. Desværre siger dyrlægen at det ikke er særlig sansynligt.

Jeg vil så også lige sige at katten er i behandling og har det efter omstændighederne godt.

Jeg håber at den skyldige bliver fundet.

Jeg vemmes, håber det samme sker ved den der har skadet den lille kat. Desværre får de ikke mere end bøde…

Jeg går ind for selvtægt.

I dette tilfælde er jeg faktisk enig men da det er ulovlig kunne jeg ikke finde på det.

Modsat havde det været min kat var der ingen tvivl hvis jeg selv fandt ud af hvem det var :ups:

Jeg er en kylling og tør ikke gå ind på linket og læse det :uha:

Mie - der er ingen grimme billeder på linket overhoved. “Kun” historien

Linket er ikke slemt. Det forklare hvad der er sket. Du skal bare ikke gå på side to hvor du ser skaden :slight_smile:

Ydrk!

Men sarte sjæle skal ikke læse videre på det link der er til frederikssunds avis synker en klump

[quote=birtheras;251238]I dette tilfælde er jeg faktisk enig men da det er ulovlig kunne jeg ikke finde på det.

Modsat havde det været min kat var der ingen tvivl hvis jeg selv fandt ud af hvem det var :ups:[/quote]

Det ville altså stadig være ulovligt at udøve selvtægt selv om det var din kat :slight_smile:

Det er jeg helt klar over. :slight_smile:

Hvor sygt at mishandle en kat på den måde, hvad sker der oppe i hovedet på den slags umennesker :uha::frowning: Håber Hektor får et godt og sikkert liv som indekat fremover :kryds:

Hvor er det forfærdeligt tænk at der findes mennesker der kan finde på den slags:mad:

sådanne historier beviser bare hvilke afstumpede mennesker vi lever iblandt.
jeg ka bare ikke ha sådan noget og jeg modtager gerne med glæde den straf jeg ville få for det jeg ville gøre ved den/det der har gjort sådan ved et dyr

Samme med den her.
Det er en kat der er blevet skudt med en pil i hovedet.

ADVARSEL. Jeg gør opmærksom på at der er et billede af katten hvor den har en pil i hovedet!

Ja Nat, men det var ikke i DK heldigvis :slight_smile:

Nej, men danskerne er ikke mindre syge i hovederne end andre folkefærd, så det kunne ligeså godt være hér og det er lige synd for katten om den er fra Tyskland, USA eller herfra landet -uh

Stakkels stakkels dyr…

Ups… Det havde jeg lige overset, beklager.

Puha kan ikke lade være med at kigge og læse det…
Men hvor bliver jeg ked af det… Når jeg ser at folk kan gøre så noget…:doh:

Nej jeg vil ikke læse det :frowning: men ja jeg ved at sådan noget osse sker i DK, kat i rævesaks, kat der er halshugget, killing levende begravet, marsvin tævet og brændt, kat tapet ind i fyrværkeri, killinger smidt ud af bil i høj fart, hestemishandlinger, får tævet til døde, åh jo syge afstumpede mennesker findes skam i stort antal i DK osse :lynogtorden:

:ked:

Endnu en god grund til at holde sine katte inde!