Det SNER!

Seriøst…det sner skisme udenfor :venter::uha: Startede med at tisse ned i stride strømme og så tænkte jeg, at jeg lige ville vente til det værste var overstået inden jeg skulle ned i Netto og så begyndte det at sne. :besvimer:

Troede altså foråret var kommet for at blive :doh:

Ja det er slemt. :S

Kæmpe fnug som flader. jeg har lige været i postkassen, skulle ikke gå mere en 4 meter. Men nøj hvor blev jeg bare våd af de små 4 meter. :thumbdown:

Jeg vil have SOMMER!! -kaisålæredet

jeg synes helelr ikke det er OK - nu var jeg lige blevet forårsklar

Det er slet ikke ok!! Hvor klager man?? :venter:

Og så lige i dag, hvor min datter er i Tivoli med sin skole :frowning:

Ja det vil jeg også gerne vide…:argh:

:venter: :argh: :doh: :mad: -what

Hm… det sner ikke her :tihi:

Hehe, det må vist være hos min lillesøster! Hun har fødselsdag i dag… :høhø:
Jeg har allerede klaget! :thumbdown:

[quote=Maria Amanda;364231]Hehe, det må vist være hos min lillesøster! Hun har fødselsdag i dag… :høhø:
Jeg har allerede klaget! :thumbdown:[/quote]

Hun ma have været STORSLEM det forgangne år :wink:

Her var det nærmest store dun/fjer, der dalede ned i mængde - den størrelse “fnug” har jeg nærmest aldrig set før, ikke, hvad jeg kan huske :uha:
Syret oplevelse…

Synes, at igår var værre: Det øsede ned og blæste, jeg havde forårsjakke uden hætte på - og selvom jeg havde et eengangs-regnslag i tasken, så viste det sig at være noget uhåndterligt møg! Uffa!

Så idag kom goretex-“teltet” frem igen (og hvornår jeg så får nøffet mig sammen til at gå på udsalg i Friluftsland efter en afløser til den gedigne sag, der kun virker lidt slidt efter 10? 15? års hyppig brug…), det er bare en super-duper opfindelse!

Det væltede ned med sne i Vejen igår, og i dag er det bare hundekoldt og blæser en halv pelikan :thumbdown:

Sneer, nææ det er altså slut for i år :høhø:

Ja, det var ligefør det sneede snebolde i centrum af København ved middagstid. Det var fedt at rende rundt i så meget sne i t-shirt og shorts på arbejdet, haha

Men jeg kan heller ikke mindes at have set så store snefnug før. Når de ramte min forrude så var de største omkring 5 cm.

Altså nu er det jo ikke os alle, der liiiige bor sydpå :stuck_out_tongue: Er ihvertfald slet ikke misundelig :fløjte: :klapper:

Altså det er jo snyd. :tihi:

I går var der sne her… men lige nu skinner solen helt vildt… :ferie01:

Solen er heldigvis også brudt igennem her. Det må alle de klager vi alle sammen har sendt afsted. :stuck_out_tongue:

Jeps, der var store snefnug i Silkeborg i går… Er dælme træt af det møgvejr - jeg immigrerer! :lynogtorden:

I går var der først små hvide flager i luften.
Tænkte at det måske var aske fra Island :høhø:, men så pludselig tog det til, og snart var alt dækket med et pænt lag sne.

I dag er det heldigvis sol, og alt det grønne er fremme igen.

April er altså uberegnelig hvad vejret angår.