Tjek videoen - men jeg skal advare mod STÆRKE billeder! De to børn her tvinges til at slås - som vi normalt ser med hunde og haner og heste… Fuck en syg stodder!
Og så ud på nettet med videoen. HAN må have taget skade i krigen!
Tjek videoen - men jeg skal advare mod STÆRKE billeder! De to børn her tvinges til at slås - som vi normalt ser med hunde og haner og heste… Fuck en syg stodder!
Og så ud på nettet med videoen. HAN må have taget skade i krigen!
Og så undrer man sig over, at børn bliver voldelige …
Tror den dreng skal være glad for at være blevet fjernet fra forældrene, så på den vis var det godt han offentliggjorde videoen.
Det har været i radioen idag - det har vist fundet manden (faren til et af børnene) der har gjort det
Jeg skal i hvert fald ikke se det. Kan godt forestille mig det.
Kæft hvor synd, og sygt. Håber den mand kommer i behandling, inkl. alle hans venner og familie. Den attitude opstår ikke af sig selv.
[QUOTE=Sheer;67304]Jeg skal i hvert fald ikke se det. Kan godt forestille mig det.
Kæft hvor synd, og sygt. Håber den mand kommer i behandling, inkl. alle hans venner og familie. Den attitude opstår ikke af sig selv.[/QUOTE]
Konen var mere en rystet - tænk at være gift med en mand, man elsker højere end noget andet og stoler på - så finder man ud af hvilken syg stodder man har levet under samme tag med-bleg
Ja man skal høre meget før ørene falder af.
Jeg nøjedes med at læse artiklen, det var nok for mig.
Hvordan man kan få sig selv til sådanne noget er en kæmpe gåde for mig. Ingen børn, uanset alder skal opildnes til vold, hverken på denne måde eller anden. Jeg håber at forældrene får frataget retten, ikke kun til ham, men til alle børnene for altid.
Det var hendes EKSmand:-)
Nu har jeg set det. Der sygeste er faktisk næsten broren som bliver løftet væk.
Det er bare så primitivt som det kan være. Børnekørekort NU!
jeg så det tidligere,heldigvis uden lyd.
det er simpelt hent frygteligt og sygt.
hva fanden sker der efterhånden for folk, syntes der blir flere og flere psykopater og hjerteløse mennesker
SKYD DEM
Sygt! Intet mindre! -brækkesig
stakkels unger -bleg øv hvor kan voksne være grumme.
Så klippet, altså hvordan vil sådanne børn da ikke blive som voksne, gud fader, han skulle virkelig have af samme skuffe, bare værre -fuck
Denne race er og bliver sgu en fejl på jorden, hold da kæft hvor er folk syge i roen, jeg mangler for en gang skyld ord, kan kun sige FJERN DEN SLAGS MENNESKER FRA JORDEN OVERFLADE.
jeg er enig med Sheer - man burde sgu ikke have lov at få børn før man havde kørekort til dem…