Det VAR naboens kat

Naboen har i dag spurgt om jeg ville ha’ hendes kat, særligt nu hvor jeg skal flytte syntes hun jeg skulle tage hende med, katten altså, for naboen har problemmer med hende fordi hun er udekat og naboerne er trætte af hende, så jeg sagde jo tak da, hun er jo aligevel hos mig.
Hun er 1½ år, vaccineret, jeg ved så ikke hvornår, men jeg får hendes sundhedsbog.
Jeg skal så ha’ hende neutraliseret og øremærket, også må jeg se om jeg beholder hende eller omplacere hende.
Hun er rigtig smuk og rigtig sød og kælen.
Hun hedder Pinky, men det syntes jeg er grimt, hun er jo ikke lyserød, så jeg kalder hende Muzti.
Da jeg var barn havde vi en hunkat med det navn og hun fik killinger i min seng.

Her er hun så. Billedet er lidt sløret for hun bevægede sig lige i det jeg trykkede af.

Et bedre billede af hende.

Her går hun, nu ville ikke mere.

Tillykke Pia!
Du fortjener hende og nej hun er ikke en Pinky!
hun er godt nok smuK!

sikke dog en yderst bedårnde tortie tøz :love:

Tillykke med hende Pia

Hun er virkelig flot i farvefordelingen!

Hun ser da fin ud Pia :wehuu:

Hun er rigtig fin :wehuu:

Tillykke Pia, og hvor er hun da smuk :wehuu: :wehuu:

Hun er dælme smuk. :wehuu: Stort tillykke med hende. :slight_smile:

Tak skal I ha’ alle sammen.
Jeg syntes også hun er rigtig smuk.

Hun har boet i min gang siden D 20/1, der kunne jeg ikke længere holde ud at se hun altid gik ude, uanset hvornår på døgnet. Jeg gav hende mad udenfor, men til sidst tog jeg hende ind.

Hun har været lidt sammen med de andre, først i transportkasse, så med en dør på klem også helt åben.

Figaro gik lige hen til og bottede snude med hende, ingen problemmer der.
Kista er lidt forsigt men nysgerig, og har bottet snude med hende.
Zilaz og Muzti var ikke helt enige om hun måtte være der, Zilaz pustede sig op og knurrede og væste og Muzti væste, nu væser Zilaz kun en lille smulle og nysgerigheden overvinder ham snart tror jeg.

Naboen sagde at kunne hun ikke finde et andet hjem til hende blev hun aflivet, så derfor sagde jeg ja til hende og så fordi hun ikke skal gå der ude uden ly for kulde og regn og sne og uden mad.

Hvor dejligt at lille smukke Muzti har fundet et hjem hos en kattekærlig person - tillykke både til hende og dig Pia.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Smuk mis :wehuu: - og dejligt at du vil tage hende til dig og give hende et dejligt hjem, hun må være en meget glad kat-fløde1

Hun er i hvert fald meget inde, heldïgvis, og jeg håber at hun kan trives inde med en kattegård i stedet for det frie liv. Hun bruger fint nok kattebakken.
Hun storspinder og smiler med hele ansigtet og øjne.

Hendes tidligere ejer var lige her inde i dag for at sige at hendes x kommer med Muztis sundhedsbog, og selv om naboen kaldte på hende, ja så vendte Muzti bare ryggen til og gik, mens hun smillede til mig, meget mærkelig oplevels, men også temlig dejlig for det fortæller mig at Muzti har valgt at bo hos mig og ikke har været tilfreds med naboen.

Til lykke med hende, hun er vel nok smuk. Dejligt at du har mulighed for at tage dig af hende. Jeg håber ikke at naboen anskaffer sig en ny kat, for det virker ikke som om vedkommende er egnet til at tage sig af sit dyr.

Tillykke med hende, hun er super smuk!!! :wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med din nye smukke pige :wehuu:… Jeg kan sørme godt forstå , hun vender ryggen til naboen , hun ved hvor hun har det godt henne :thumbup:

Til lykke smukke…:wehuu:
misse-pige.
Du skal bo hos Pia.

Det er meget bedre end at vinde i lotteriet.
Hvor er du en heldig smuk-sak.

Kærlige tanker til dig…-neje-neje
Mona

Jeg tror ikke hun får en ny kat, hun fik hund for 3 måneder siden.
Så mon ikke hun har nok i den, og den bliver behandlet ordenligt, men sådan er det jo tit med med dem der har kat og får en hund, så er katten ikke noget værd mere, men jeg tror der er både hunden og de andrer naboer her der gør hun ikke vil ha’ Muzti mere.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ååårh Pia, du har da vist et hjerte af guld.

Hun er bare så skøn, jeg elsker farveladekatte - held og lykke med hende.

:pote::pote:

Ååårh Pia, du har da vist et hjerte af guld.

Hun er bare så skøn, jeg elsker farveladekatte - held og lykke med hende.

:pote::pote:
[/quote]

Med en masse kærlighed til dyr, særligt katte, de står mit hjerte nær, så kunne jeg altså ikke holde ud hun skulle gå derude og ikke komme ind.
Hun er en af de rigtig smukke Tortiepiger, og tak skal du ha’.

Hvor er hun dog dejlig :wehuu:

Skønt, at du tager dig af hende -kramer