Det varmede mit katte hjerte

Ja som overskriften siger var der en episode i går som virkelig varmede mit katte hjerte:D

I går var vi i anden anledning kørt til Spodsbjerg på Langeland, hvor vi ventede på færgen fra Tårs.

Færgen var forsinket og imens vi ventede satte vi os og kiggede lidt på bådene i det lille fiskerleje, Jeg obervere hurtigt at der er en lættere overvægtig ældre vild hankat der lusker rundt omkring et små fiskerhuse.

Efter kort tid kommer der da også et par ældre lokale fiskere, de går hen til deres båd og i det samme følger den ældre vildkat efter.:slight_smile: Herrene opdager hurtigt katten og går straks tilbage til et af de små fiskerhuse. Katten sætter sig pænt uden for og kigger på døren, og straks efter kommer de ud med fiske rester til katten. Katten får restene og for at mågerne ikke skulle tage fiskerestene bliver de 2 fiskere stående og holder vagt hos katten:D Det var mægtig skægt at se de to store fiskere stå som bodyguards for at den kære kat kunne få lov at spise i fred:høhø:

Da katten var færdig med at spise gik fiskerene tilbage til huset hvor døren blev sat lidt på klem så katten selv kunne gå ind og forsyne sig senere:tihi: hvilket vi kunne se at den også benyttede sig af.

Efter episoden gik de to fiskere tilbage til deses båd, som jo helt tydeligt kun kom i 2 række efter katten for at ordne de ting de faktisk kom for:)

Hehe sikke en dejlig historie :slight_smile: der skulle være flere af den slags mennesker :slight_smile:

Ihh så sødt… :slight_smile:

dejlige med lykkelige historier på sådan en gråvejrsdag som idag.

Og det videre ganske meget om at de herre havde en middagsaftale - som man ikke glemmer :slight_smile: og som altid kommer i første række…

Men dejligdags historie om de smukke ting i livet - på en grå og trist tirsdag:)

Dejlig historie :wink:

Hvor sødt :slight_smile: Dejligt at nogen gider sætte lidt tid af til vores firbenede venner <3

Sikken en sød histore, sådan en oplevelse kan jeg godt forstå varmer dit hjerte :slight_smile:

Det er mennesker med sans for de virkelige værdier, der tager sig tid til det. :slight_smile:

Når man hører om alle de forfærdelige ting, som menesker kan finde på at gøre ved dyr. så luner det altså med sådan en fortælling!
Tak fordi du delte den…