Dette er en fantastiks side!

Hej alle kattegale :slight_smile:

Synes bare lige jeg vil benytte lejligheden til at rose denne side - den er helt genial, og man får lynhurtigt svar fra jer dejlige brugere :slight_smile:

Jeg er forholdsvis ny herinde, men er helt sikkert kommet for at blive!
Hvor er det skønt, at man et sted som dette kan dele erfaringer og få gode råd.

I :hjerte: Kattegale

Knus fra Helle og Milo

Tak :smiley:

Det er da dejligt at få at vide :slight_smile:

Altid rart at kunne hjælpe!!

:tak:

Det var da så lidt :slight_smile:

Det kunne ellers være rigtig smart, hvis der var en funktion, der gjorde, at man fik svar på email, når der kommer nye indlæg på de tråde man har skrevet på, og de debatter, man har oprettet. Ligesom i andre fora.
Findes en sådan funktion mon? Det er meget muligt, det er mig der bare er blind :slight_smile: :wink:

[QUOTE=MisMilo;671721]Det var da så lidt :slight_smile:

Det kunne ellers være rigtig smart, hvis der var en funktion, der gjorde, at man fik svar på email, når der kommer nye indlæg på de tråde man har skrevet på, og de debatter, man har oprettet. Ligesom i andre fora.
Findes en sådan funktion mon? Det er meget muligt, det er mig der bare er blind :slight_smile: ;-)[/QUOTE]

det gør den :slight_smile:

her :slight_smile: http://www.kattegale.dk/forum/profile.php?do=editoptions

[QUOTE=Battlestar;671774]det gør den :slight_smile:

her :slight_smile: http://www.kattegale.dk/forum/profile.php?do=editoptions[/QUOTE]

Tusinde tak Battlestar :slight_smile:

Ah så det er noget man skal slå til selv :slight_smile: de fleste steder skal man slå det fra :slight_smile:

Nå jeg får nok emails som det er :slight_smile: Men jeg havde også undret mig over at der ikke kom en mail når man fik svar på noget :slight_smile:

Ja jeg kunne selvfølgelig osse ha’ kigget efter det :ups:

Jeg har slået det TIL, men har lige for en sikkerhedsskyld tjekket igen, og der var et par punkter der var slået fra… (Jeg skulle nu ikke mene, at det har noget med dét at gøre) - MEN jeg kender ikke siden særlig godt, så vi prøver :slight_smile: