Devi er blevet mor ;o)

Jeg troede ikke jeg skulle opleve det…vidste ikke helt om jeg turde tro på mirakler…

…men, men…i går eftermiddag ved 13-tiden blev Devi, min 5½ årige kastratpige mor til tre lømler.

Se bare de skønne billeder her:

Mor og børn:

Vi putter sammen:

Portrætfoto af lømlerne, jeg tror de har udseendet efter deres far, for jeg synes ikke rigtigt de ligner Devi-musen :tihi:

Jeg tror det er tre drenge, men da det hele kom sådan lidt bag på mig, har jeg slet ikke overvejet nogle navne til dem endnu…nogen forslag?

Og så skal I lige se hvor slank mor Devi er allerede dagen efter:

Og et close up for øjnenes skyld :hjerte:

Sen søndagshilsen fra Tina - der lever efter devisen (-LOL) at man kun har det sjov man selv laver…

-LOL-LOL-LOL-LOL

Først var jeg heeeeeelt forvirret. Jeg læste bare kastratpige UDEN at have set ordentlig på billedet:venter::venter::venter:

Total griner-LOL-LOL-LOL

Genialt-LOL-LOL-LOL
Havde ik set billedet, så tænkte straks (hent advokaten - vi ska til dyrlægen)-grrrierdumme
Meeeeen så fik man jo set på billedet :wehuu:-LOL-LOL-LOL-LOL

Ha ha…-LOL-LOL-LOLdet er humor :D:D:thumbup: Tillykke med de små mussebørn :ok:

PS: Devi er en smuk tøs

Hvor sødt :smiley: :smiley: Har du fået dem hjem igen?? :slight_smile:

Hvor genialt Tina -LOL

Genialt -LOL-LOL-LOL

Spørgsmålet er, hvem er dog far til dem -høhø

Godt lavet. -tihi

Åh gud -LOL-LOL-LOL-LOL jeg måtte også lige skæve til billedet en ekstra gang-LOL

Det må da være det der kaldes Muslinger:wehuu:

-LOL-LOL-LOL

Det der, det er bare humor på mit niveau - tak for dagens første grin…

:ok:

Haha Tina :tihi:

Så skal du vel til at søge stamnavn ??

-LOL-LOL-LOL

Først så jeg hvad tråde hed, så tænkte jeg: “hmm, det navn kender jeg!”
Så så jeg hvem der havde lavet den og så tænkte jeg: “WHAT???”

Blev pludselig meget forvirret!! Men derefter fik jeg en ordentlig griner, det er jo super genilt!!

Man har kun det skæg man selv lavet!:smiley:

Jeg skulle da også lige se to gange inden det gik op for mig det var muslinger.
Hvad koster den hvide, når den engang må komme væk fra mor Devi?
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;148367]Hvad koster den hvide, når den engang må komme væk fra mor Devi?
Knus Elin[/quote]

Uha, jeg tror den bliver dyr, jeg er jo nødt til at leve op til min morale om at jeg ikke skal være opdrætter fordi jeg aldrig ville kunne gå af med eventuelt afkom :ups:

Meeeen…jeg er ret sikker på at IKEA i Tilst er leveringsdygtige i både junior og senior modellen i alle tre farver, til henholdsvis 8,- og 19,50 kroner :tihi:

Ja, jeg fik dem hjem igen for omkring 1½ uge siden og det er skøøøøønt :thumbup:

-LOL-LOL-LOL

-LOL-LOL

DÈT kan man da kalde små mus :rock:
Humor :ok:

Til interesserede kan jeg fortælle at muslingerne kommer med til Hornslet-udstillingen. De er godt nok langt fra de 3 måneder gamle på udstillingen, men de er så heller ikke meldt til overhovedet, så mon ikke det går lige op. De bliver i weekendens anledning passet af onklerne Gizmo og Junior :thumbup: