Diarre

Du kan også købe noget kattemalt og blande nogle husk frø i, samt strø husk over hendes foder-thumbs

Det er samtidig sikkert noget lille Maggie vil kunne lide a slikke i sig-thumbs

Jeg har meget tit dårlig mave her, da Tjalfe har den mest elendige tynde mave, og Emil har hård mave. Jeg har Pro-Kolin til Tjalfe fra dyrlægen, hvis det er flere dage i træk, og kattemalt til Emil. Jeg bruger også noget hømopatisk til begge i perioder, hvor maverne er tossede. Tjalfe har også haft blod i afføringen, hvilket en af mine tidligere katte også havde, men dyrlægen mente det var fordi de havde været for mange gange på bakken, og det forsvandt af sig selv.

Tak til alle for de gode råd!

Maggie mave er NÆSTEN normal i dag:-)

Jeg er glad, men det kan I tro den lille også er:-))))

Tusind tusind tak:-)

Nu kører vi pincillinkuren færdig, og fortsætter med malt og Zoolac lidt endnu, og så tror jeg hun blir helt fint. “Det” har form som en pølse nu:-)))

Tænk sig man kan blive så glad for at finde en bæ :-)))

MVH

[QUOTE=lenschow;72177]
Tænk sig man kan blive så glad for at finde en bæ :-)))

MVH[/QUOTE]

Dejligt der er kommet form på - jo, jo, interessant at kigge på, lugte til, pille fra hinanden og snakke om - meget udbredt “lidelse” blandt katteejere:-)

Ja tænk sig - det slog mig lige før. jeg kan endda med næsten 80 % sikkerhed sige dig om denne er fra Nemo, Tara, Tip, Nanoq eller Maggie! hahahahaha

Men jeg står der jo også tit:-)