Diego og jeg var i avisen

[QUOTE=Eva K;105477]Laina - Meget dygtig :smiley:

Prinsesse - Temmelig meget ja.
Vibeke herinde fra har hans helbror fra året efter - de ligner hinanden meget. Han ligner også hans kuldsøster Dior som jeg tit møder på udstillinger.
Jeg er også blevet spurgt ved indtjek om han er fra Micharlo’s :wink: så hun må have et bestemt look på hendes katte :)[/QUOTE]

ahh okay - for mit ønske er jo engang at få en mco, også ville jeg smadder gerne have en med Diegos look-love

Prinsesse - Okay, jamen så kunne hans opdrætter jo være et godt sted af få kat fra :smiley:

Årh Hvor er han fin Sardors bror, Glæder mig til at se ham igen på udstilling…
En skam i ikke kommer til slagelse…

Vibeke - Jaah, men det er det der med økonomi og sådan :wink:

hehe jah, hvis hun stadig har opdræt den dag jeg kan tage en 4. kat ind-høhø
Der går vist lidt tid endnu:(. Og såfremt hun da tør sælge mig sådan en fin kat:p

Prinsesse - Hehe, hun turde da i hvert fald sælge til både mig og Vibeke, så mon ikke :wink:
Men hun er jo forholdsvis nystartet - har ikke været igang i så mange år. Så det kan jo godt være at hun stadig er til den tid :smiley:

[QUOTE=Eva K;105516]Prinsesse - Hehe, hun turde da i hvert fald sælge til både mig og Vibeke, så mon ikke :wink:
Men hun er jo forholdsvis nystartet - har ikke været igang i så mange år. Så det kan jo godt være at hun stadig er til den tid :D[/QUOTE]

uhhh det håber jeg:muhaha:

Jamen der var jo min ven Diego med hans hippiehår :rock:

Skøn artikel - og skønne billeder…:thumbup:

nååååårh en søøøød lille misser…lige til at putte i tasken gggg

Han er simpelthen noget af det smukkeste :wehuu:
Mødte jer i Ålborg - Og gude skøn er han også i virkeligheden :wehuu:

[quote=Eva K;105327]Ja, grundet en anden tråd og diskussion på et andet forum googlede jeg lige mig selv.
Og gæt hvad der poppede op? Den artikel fra Strib som jeg ikke kunne finde og leeedte efter

http://www.melfarposten.dk/article/1117746:Melfar-Posten--En-temmelig-stor-kat

Seje Diego -love[/quote]

Jamen…jamen søde Eva K :wehuu:
Hvilken meget meget smuk og flot kat;
som du har.
Jeg er vild med ham Diego. :inlove:

Kærlig hilsen
Mona

Ej hvor sjovt, skønt billede af jer begge to :wehuu::wehuu:

jeg havde fuldstændig glemt der var TICA show den weekend, og sad da med åben mund og polypper da jeg så billedet i lokalsprøjten!! Genkendte Diego med det samme :tihi:

men lidt pudsigt var det for der sker sjældent noget spændende iden avis

Ronja - Så skal du have en stor håndtaske :wink:

Tina, Denise og Mona - Mange tak for de pæne ord :slight_smile:

Anneth - Ja, jeg ved så ikke om jeg ved hvem du er - men Diego kan godt lide at sige hej til publikum :smiley:

Misurama - Ej hvor sjovt at du kunne genkende ham :smiley: