Diego siger Ja tak! (Til Brita Kamikaze)

Hej Brita

Diego siger mange tak for nullerputsengen. Den var godt nok beregnet til Athea, men nu er Diego jo sådan en fiks lille sag, så den så han da straks var til ham - især de fine blomster giver ham sådan et feminint look

:lol: Ingen problem!

Dét er da lige hans størrelse. :smiley:

Jeg troede kun det var blondiner og af hunkøn, der kunne være så¨DÅMME…kæft, han er skøøøn :wehuu:

Fits like a glove! :klapper: Hvor er han dejlig :inlove:

Den passer jo lige til ham! Og du kan da ikke bestille én til Athea uden at bestille til Diego og de andre også :slight_smile:

Hvor er han øøøøøndig! :klapper::klapper::klapper:

Hvordan har du tænkt dig at få ham ud igen??? Med en dåseåbner :tihi:

Han er altså et pragteksemplar!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

åhh så lovely! Hvor er han bare fiiiiin :slight_smile:

Han er altså stadig bare en lækker kat! :inlove:

Kan i øvrigt godt forstå han er glad for sengen - den er godt nok fin!

Jane - Jamen, han hár jo en! I hans størrelse! :klapper: Men den er fuldstændig kasseret nu…

Du burde vide, at alt hvad der er nyt, det er spændende. Hvis du stiller hans et andet sted, så er den jo også ny (i hvert fald i coon-logik), og så er den nok spændende igen :wink:

Åhr, jamen - det er jo hans dude-kvaliteter, der slår igennem igen :høhø:

Dude, hva’ si’r du? For lille? … Øøøhh, naaahhrrjjj, det har jeg ikke lige tænkt over :øhmm: :rolleyes:

Men jeg synes nu, at misforståelsen er til at forstå med de farver. De er da lige ham :rock:

Ingrid - Ja, han kan også skrue sig fuldstændig ned i den :tihi:

:lol::lol:

Jeg kan lige forestille mig hvordan han har aset og maset for at komme ned i den… For den kan da umuligt være for lille…:muhaha:

Hahahahahahahhahah… Lille søde feminine Diego… :klapper:

Øøøøøhm… :tihi: :stuck_out_tongue: Eller ikke :engel:

Størrelsen passer da helt fint til ham. :høhø:

Karina - Ja, han er jo det der lille sarte nips! :engel2: