Diesel og Diva , fladsnudespam

Ja kan altså ikke sortere i billederne fra i dag, jeg er jo så glad for mine små fladsnuder bare trives og nyder livet. Jeg elsker at ligge og holde øje med dem, de er i går kommet ud i stuen og Diesel, han giver lyd straks han ser os uden for fødekassen og lille Diva, er så blid en pige der allerede spinner når man nusser :hjerte:

Undskylder de mange billeder , men jeg er så forelsket i dem.

Dark Diva

Forsøger at komme i mælkebaren :inlove:

En lille træt Diva :hjerte:

En betuttet men skøn Diesel, der dog aldrig bliver showkat - men han er så skøn

Vi holder øje

Nåeeeh. Ham Diesel er dejlig:hjerte: Ja, det er de begge. Og mange billeder er dejligt:-):slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Hvor er de skønne

Simpelthen så søde :inlove:

Det har du da også alt mulig grund til at være. De er dejlige begge to - og i en herlig alder. :hjerte::hjerte:

Årrrh nogen skønne bamser! :hjerte:

Er slet ikke til fladsnuder, men alle killinger er altid skønne:-) Tillykke med dem.!
Hvad er der “galt” med Diesel siden han ikke kan blive showkat?

Hvor er de nuser. Er Diesel blå smoke eller er det “alm.” spøgelsesstriber? :slight_smile:

Det må være spøgelsstriber, for der ligger ikke sølv, men er i tvivl om han virkelig er tabby eller om det er spøgelsstriber, håber det bliver tydeligere med tiden

[QUOTE=HolmeInc;1075549]Er slet ikke til fladsnuder, men alle killinger er altid skønne:-) Tillykke med dem.!
Hvad er der “galt” med Diesel siden han ikke kan blive showkat?[/QUOTE]
Lille Diesel har lidt for meget næse til han vil blive den helt store showkat, men pyt han er skøn uanset

Se hans ører, det er spøgelsesstriber, helt sikkert :slight_smile:

Takker, havde nemlig luret i måsen på ham også for der burde han så være lysere ved halen, men der er han fin blå

Det er svært at tro at den lille bitte næse kan være for meget :hjerte:

De er dejlige begge to :smiley: Men Diesel stjæler mit hjerte :hjerte:

Hvor er de skønne :slight_smile:

Kan godt forstå du er forelsket :hjerte: de er godt nok ikke til at stå for :smelter:

Ikke undskylde for mange billeder… killingebilleder kan man aldrig få for mange af :slight_smile:

hende Diva-tøsen er meget fin (det er Diesel også, men hun er lidt mere) :wink:

Hvor er de kære:smelter:

Så er jeg tilbage ved det faktum, at når jeg bliver gammel og grå, og ikke længere kan følge siameserens tempo… Så flytter der en zotte ind :slight_smile: De er simpelthen så nuttede :smiley:

Diesel og Diva er altså et par fremragende navne til de to… :klapper: