Digital painting

i går fik jeg taget mig sammen til at finde ud af, hvordan man tegner på computeren, altså sådan rigtigt, med skygger osv.:slight_smile:

jeg fandt først en tutorial til at tegne et realistisk øje: ACCUEIL - Stéphanie Valentin

Resultatet blev dette:

Derefter gik jeg ind på en hjemmeside de hedder: www.lynda.com

der fik jeg resultatet:

og nu er jeg igang med at lave en ko:)
den er godt nok ikke færdig men i kan få en smagsprøve:D

Jeg er selv lidt overrasket over, at det lykkedes mig at lave det, da jeg aldrig har kunnet lave sådan noget før:tihi:

hvor er det flot…!
jeg har selv prøvet at lege lidt med sådan noget :slight_smile:

[QUOTE=Saphiira;657354]hvor er det flot…!
jeg har selv prøvet at lege lidt med sådan noget :)[/QUOTE]

Tak

Hvordan gik det???:slight_smile:

Hvor er du altså bare talentfuld! :slight_smile:
Og hvor er det endnu mere fantastisk at du ikke bare lader dine evner gå til spilde, men virkelig får brugt dem, så vi andre kan nyde godt af dem! :ok:

[QUOTE=isa;657365]Hvor er du altså bare talentfuld! :slight_smile:
Og hvor er det endnu mere fantastisk at du ikke bare lader dine evner gå til spilde, men virkelig får brugt dem, så vi andre kan nyde godt af dem! :ok:[/QUOTE]

Mange tak:)

Det er der aldrig nogen der har sagt før. Jeg syntes bare det er så sjovt at prøve noget nyt en gang i mellem:)

WOW super flot Rikke :wink:
Glæder mig til at se det færdige resultat af koen :juhu:

[QUOTE=Rikke og Mis;657356]Tak

Hvordan gik det???:)[/QUOTE]

Ikke så godt… Men kendte heller ikke photoshop så godt som jeg gør nu pga billedredering…
Du har givet mig lysten til at prøve igen =)
bruger du tablet?

Hold K… hvor er det flot! De der øjne… Wow…

Tegner du med musen eller en tablet?

Mange mang tak:)

Jeg bruger tablet:) syntes det er umuligt at styre med musen!

Men hvis man kun har mus, vil jeg mene, at det er nemmest at gøre, som jeg har gjordt med de 2 sidste billeder! Det er nemlig meget nemmere at styre! Fordi man hele tiden tegner indenfor, nogle … ehm… det hedder på engelsk paths! :ups: kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk.

Det overraskede mig virkelig at man kun skulle bruge så få redskaber i Photoshop!:smiley:

Jeg er blevet helt vild med at tegne tænder:høhø:

[QUOTE=Rikke og Mis;657766]Mange mang tak:)

Jeg bruger tablet:) syntes det er umuligt at styre med musen!

Men hvis man kun har mus, vil jeg mene, at det er nemmest at gøre, som jeg har gjordt med de 2 sidste billeder! Det er nemlig meget nemmere at styre! Fordi man hele tiden tegner indenfor, nogle … ehm… det hedder på engelsk paths! :ups: kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk.

Det overraskede mig virkelig at man kun skulle bruge så få redskaber i Photoshop!:smiley:

Jeg er blevet helt vild med at tegne tænder:høhø:[/QUOTE]

hvilken tablet har du så?
tror det er en bamboo jeg har liggende…sys lige den er et takt for lille

Jeg har sådan en her!:slight_smile:

http://www.google.com/products/catalog?client=safari&rls=en&q=wacom+intuos4+ptk640&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=4158021988677791565&sa=X&ei=s0NBTrCBNsKN-waK3-3fCQ&ved=0CBwQ8wIwAA#ps-sellers

[QUOTE=Rikke og Mis;657820]Jeg har sådan en her!:slight_smile:

http://www.google.com/products/catalog?client=safari&rls=en&q=wacom+intuos4+ptk640&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=4158021988677791565&sa=X&ei=s0NBTrCBNsKN-waK3-3fCQ&ved=0CBwQ8wIwAA#ps-sellers[/QUOTE]

ahh den er heller ikke så stor…
man kan jo få dem i hele skærme jo…hehe
det er baer lidt dyere!

[QUOTE=Saphiira;657831]ahh den er heller ikke så stor…
man kan jo få dem i hele skærme jo…hehe
det er baer lidt dyere![/QUOTE]

ja ham jeg fulgte inde på lynda.com, han havde en hel skærm:) den er godt nok stor! Men han er virkelig også prof!!:smiley:

Nu er jeg færdig med koen! :wehu: sætterden lige ind lige om lidt.

Her er min Muuuh-Ko::wehu:

[QUOTE=Rikke og Mis;657858]Her er min Muuuh-Ko::wehu:
[/QUOTE]
WAUW hvor er den bare flot Rikke :juhu:
Endnu engang et kæmpe skulderklap til dig for din enorme kreativitet og dit store talent :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;657859]WAUW hvor er den bare flot Rikke :juhu:
Endnu engang et kæmpe skulderklap til dig for din enorme kreativitet og dit store talent ;)[/QUOTE]

Mange tak Rikke:)

Du står altid klar med rosende ord - tak!:smiley:

[QUOTE=Rikke og Mis;657868]Mange tak Rikke:)

Du står altid klar med rosende ord - tak!:D[/QUOTE]
Jamen det var skam så lidt - Jeg fortæller jo bare sandheden :wink:

Glæder mig til at se den første digitale Mitzer :wink:

[QUOTE=Rikke og Mis;657858]Her er min Muuuh-Ko::wehu:
[/QUOTE]

Den er simpelthen skøn - jeg har gået og ventet på, at den skulle blive færdig og var SÅ spændt på resultatet. :thumbup:

Du er bare skrap til de der søde køer :wehu::wehu::wehu:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;657877]Jamen det var skam så lidt - Jeg fortæller jo bare sandheden :wink:

Glæder mig til at se den første digitale Mitzer ;)[/QUOTE]

Ja det har min far også sagt:)

Det kan jeg prøve på i morgen:) hvor er det dejligt stadig at have sommerferie:D - så længe dedt varer:(

Hvad har du gjort, siden mulen og tænderne er sååå klart, mens hals, hoved og øjne er lidt mere mat i det :?