Din kat er måske undsluppen forbryder!

Nigeria: Ged anholdt for røveri
24-01-09: 19:38 | af: jely
Politiet i Nigeria tilbageholder en ged, der mistænkes for et røveriforsøg. Det beretter Reuters.
Et lokalt vagtværn førte den sort-brogede ged til politiet og fortalte, at det var en væbnet røver, der med sort magi havde forvandlet sig til en ged for at undslippe sine forfølgere.
“Vagtværnsgruppen kom for at anmelde, at de havde set nogle bøller, der forsøgte at røve en bil. De fortæller, at de optog forfølgelsen, og den ene slap væk, mens den anden forvandlede sig til en ged,” siger polititalsmand Tunde Mohammed.

“Vi kan ikke bekræfte historien, men geden er i vores varetægt,” forklarer han.
Tro på heksekunst er udbredt i dele af Nigeria, der er Afrikas mest folkerige nation.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Måske?

nej nej du

jeg er OVERBEVIDST om at der bor fire vanekriminelle herhjemme pt!

:-))))))))))))))))))))))

jeg har også 4 vaneforbrydere her - eneste forskel er at de ikke er undsluppet - endnu…

-LOL

Er denne kat ikke forbryder så ved jeg ikke hvem der er:rock::tihi:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Hmm… jeg har godt nok altid haft mine mistanker ang Saga :wink:

Tara påstår hun ikke kender Saga - meeeen mon ikke der er nære bånd via nettet eller noget i sin tid?

Jeg tror faktisk at alle vores katte står sammen i en stor forbryderring!

Ja…Hvorfor ikke… :slight_smile:

Som barn havde jeg en ged; som jeg elskede overalt på denne jord.
Hun hed Mette. :inlove:

Nu har jeg en kat; som hedder Mette.

Gud…ja…hun er nok en reinkarnation af min barndoms ged. -LOL

Mange smilende hilsner
Mona

Jeg har haft to får - berta og Erna - de var sjovt nok sorte:-)

Oh yeah! Har kun en lovlydig herhjemme - men det er også fordi hun må alt :stuck_out_tongue:

tja My er ikke undskuppet, hun er vaneforbryder på højt plan og det er set flere gange at hun stjæler ting for derefter at gemme sit bytte…ved ikke lige om hun er bange for at jeg sætter dem på slankekur en dag eller hvad for hvor kan hun dog stjæle så det batter…og også gerne fra de andre, hun er så strid til det, og de andre får en på hovedet hvis de modsætter sig, gudskelov er Midi begyndt at sætte sig imod en gang i mellem og han er altså større end hende…

Hmmm - jeg fik forleden tilsendt link til en quiz-side med en test, der hed “Is your cat plotting to kill you?”
Skrupskør test, men sitet havde andre rigtig sjove. Uha, det gik der tid med.
Apropos geder og navne: Som lille havde jeg en onkel (fred være med ham, long past and gone), der altid (jeg ved ikke, hvorfor) kaldte mig for Mette-ged. Måske er han re-inkarneret… :rock:
Det sidste er ikke sagt om geder: Jeg skal føje data på, når jeg kommer hjem, for blandt de gakkede og sjove notitser, jeg har klæbet op på mit badeværelse, er der en beretning om en mand, vist fra samme land, der fangede sin nabo i at have, æh, ægteskabelig omgang med sin ged. Nabo slæbte nabo i retten, der idømte manden med, æh, gede-ægteskabelige tilbøjeligheder, til at gøre geden ærbar ved at gifte sig med den.
Næ-æ-æ-æh? Jo da!

[quote=MiSi;108673]Hmmm - jeg fik forleden tilsendt link til en quiz-side med en test, der hed “Is your cat plotting to kill you?”
Skrupskør test, men sitet havde andre rigtig sjove. Uha, det gik der tid med.
Apropos geder og navne: Som lille havde jeg en onkel (fred være med ham, long past and gone), der altid (jeg ved ikke, hvorfor) kaldte mig for Mette-ged. Måske er han re-inkarneret… :rock:
Det sidste er ikke sagt om geder: Jeg skal føje data på, når jeg kommer hjem, for blandt de gakkede og sjove notitser, jeg har klæbet op på mit badeværelse, er der en beretning om en mand, vist fra samme land, der fangede sin nabo i at have, æh, ægteskabelig omgang med sin ged. Nabo slæbte nabo i retten, der idømte manden med, æh, gede-ægteskabelige tilbøjeligheder, til at gøre geden ærbar ved at gifte sig med den.
Næ-æ-æ-æh? Jo da![/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL