Din sommer?

I forlængelse af, at jeg er ved at skrive en blog om min syge sommer, så vil jeg gerne opfordre jer andre til at fortælle om jeres glæder og frustrationer over denne hedebølge, der først plejer at komme i august.
Lad høre - trives du med temp. omkring de 30 gr?

Jeg gør ikke…

Jeg gør - specielt nå vandet i poolen rammer 30 grader :thumbup:

Ja, jeg stortrives- bor også kun 5 km. fra stranden, så der er ikke så langt ned, at dyppe sig. :yatta:

Så absolut ikke, der er-waytohot at skulle opholde sig indedøre hele dagen, foran en :pc: som yderligere bidrager til varmen.

Jeg trives ikke i denne varme, jeg hader det.
Det er slet ikke nødvendigt det er så varmt.
Og så kan jeg ikke fordrage alle de insekter der følger med, og slet ikke snyltere.

-surrender -surrender -surrender

Det er vist en offentlig hemmelighed, at dette varme vejr ikke er noget for mig.

-surrender

Jeg har endnu ikke mødt nogen, der har sagt at de nyder det - alle jeg taler med, synes at det er alt for varmt.

-surrender

Og så mener jeg seriøst ikke, at nogen har glæde af så høje temperaturer - hverken mennesker, dyr eller planter.

-surrender

Denne nat var ganske enkelt ulidelig for mig.

-surrender

Jeg kan godt lide varmen - bare ikke når jeg bor i en dum lejlighed. :venter:

Jeg hader denne “sommer” :frowning:

  • 31 hver dag.
    To dage har her været + 34
    Det er rædselsfuldt.
    Jeg føler ikke at jeg lever - jeg eksisterer kun. :frowning:

Og alle myggene oveni…:argh:

I morges regnede det - hvilken befrielse.
Misserne ligger dagen lang ude under buske og træer.

De fortæller højlydt, at det er alt for varmt.
I nat var det et sandt helvede - jeg har endda værelse ud mod vandet.

Pyh…det er rigeligt varmt !
Ønskesommeren er for mit vedkommende 20 -25 gr.,med små sommerskyer hist og pist og en let vind.

I :hjerte: it :thumbup:

Synes bare at det er alt for varmt:thumbdown:

Jeg synes 30° er for varmt … men ud af to onder, vil jeg hellere svede, end fryse … og det gør jeg altså om vinteren i dette hus -surrender

AAAAAALT for varmt!!!

Og om vinteren er det AAAAAAALT for koldt!

I love it! :smiley:

For min skyld måtte det gerne være 30 grader hele året - jeg hader kulde, regn, sne og skyer. Det gør mig deprimeret og energiforladt. :lynogtorden:

Sommer, sol og varme gør mig bare glad :thumbup:

Jeg synes vejret og varmen er særdeles fantastisk - måske fordi vi har haft 3 ugers ferie med lutter fantastisk vejr. Jeg så gerne temperaturen lå sådan ca her omkring året rundt kun afbrudt af december, hvor der selvfølgelig skal være -10 grader og høj sne :yatta:

Hvis jeg nu ikke sad oppe under taget på et dårligt ventileret/isoleret kontor med gamle computere = ekstra varme, ville jeg elske varmen. Men elsker også mit arbejde. Kan dog blive lige lovlig varmt deroppe :besvimer:

Det var slet ikke meningen jeg skulle have arbejdet. Slet ikke så meget. Så hvis jeg bare havde haft ferie de 2 mdr. jeg har fra skolen havde jeg nok brugt dem ude ved mine forældre. De er lejet ind i et fritliggende hus med en pæn have til. Synes det er så hyggeligt at ordne have. :slight_smile:

Vi skal til Kreta i uge 31! Jeg glæder mig! Elsker maden og varmen. Dog kan det godt blive lige lovligt hedt når temp. nærmer sig 42… :S Men elsker ellers Grækenland :smiley:

Jeg elsker den danske sommer især når den er varm :ok:

Synes vi havde samme tråd forleden …

Jeg kan godt lide varmen, men jeg ville meget gerne have en lavere luftfugtighed … Jeg er meget glad for mine ventilatorer! :smiley: